Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
CarlPedal sa:Pfaff sa:melldorwin sa:Mer än 2 månadslöner. Tränar i snitt 8 timmar i veckan.
Ha! Jag fick två cyklar för en månadslön!
8-10 tim/v inkl pendlingen.
Beror väl på månadslönen....
MTBiker sa:Har sagt till min fru att mina cyklar kostade 5000:- styck. Har en Scott Scale 900 SL, En Bianchi Sempre Di2, en Magmaa (den var lite billigare berättade jag) samt en Nishiki pendlar CX
NickPick sa:Tycker synd om er som inte vågar berätta vad cyklarna kostar för er livspartner.
Supersonic sa:MTBiker sa:Har sagt till min fru att mina cyklar kostade 5000:- styck. Har en Scott Scale 900 SL, En Bianchi Sempre Di2, en Magmaa (den var lite billigare berättade jag) samt en Nishiki pendlar CX
Haha. Du har det bra du. Min sambo cyklar också och förstår i alla fall delvis värdet på mina hojar. Vi har en outtalad överenskommelse om att hon inte frågar och jag inte säger något, det skapar bäst förutsättningar för hemfrid.
:DMTBiker sa:Lika lite som familjeliv uppskattade mitt inlägg om att jag undrade hur tidigt man kunde raka benen på sin son.
Lingon sa::DMTBiker sa:Lika lite som familjeliv uppskattade mitt inlägg om att jag undrade hur tidigt man kunde raka benen på sin son.
Blev du förvånad? Tror man måste vara en inbiten LVG-cyklist för att haja det skämtet.
Miss Lycka sa:Har du någon länk?
Dubbdäck sa:Imponerade vilka månadslöner alla har :)
Raggamuffin sa:Min tävlingshoj kostade mig två månadslöner. Oavsett hur hög lön man har är väl uppoffringen lika stor?
Raggamuffin sa:Min tävlingshoj kostade mig två månadslöner. Oavsett hur hög lön man har är väl uppoffringen lika stor?
Supertramp sa:Ganska osmart att lägga två månadslöner på en cykel. Har svårt att tänka mig att man cyklat mer än 1% snabbare jämfört med en cykel för en månadslön. Och i så fall tar det även om man cyklar så extremt mycket som 20 tim/vecka året om 16 år innan man tjänat in en månads arbetstid (ca 160 tim)!
Raggamuffin sa:Supertramp sa:Ganska osmart att lägga två månadslöner på en cykel. Har svårt att tänka mig att man cyklat mer än 1% snabbare jämfört med en cykel för en månadslön. Och i så fall tar det även om man cyklar så extremt mycket som 20 tim/vecka året om 16 år innan man tjänat in en månads arbetstid (ca 160 tim)!
Beror väl på vad man tycker är roligt? Din Ridley var nog ändå dyrare :)
Raggamuffin sa:Supertramp sa:Ganska osmart att lägga två månadslöner på en cykel. Har svårt att tänka mig att man cyklat mer än 1% snabbare jämfört med en cykel för en månadslön. Och i så fall tar det även om man cyklar så extremt mycket som 20 tim/vecka året om 16 år innan man tjänat in en månads arbetstid (ca 160 tim)!
Beror väl på vad man tycker är roligt? Din Ridley var nog ändå dyrare :)
Raggamuffin sa:Nej det är väl sant att det förmodligen är lättare desto högre lön man har. Men sett till normalsituationen snarare än en sådan ytterlighet.
Jag är en vanlig LO-knegare och tillhör väl snarare bottenskrapet vad gäller löner än toppen :) - jag menade att peka på hur man prioriterar.
Supertramp sa:Ganska osmart att lägga två månadslöner på en cykel. Har svårt att tänka mig att man cyklat mer än 1% snabbare jämfört med en cykel för en månadslön. Och i så fall tar det även om man cyklar så extremt mycket som 20 tim/vecka året om 16 år innan man tjänat in en månads arbetstid (ca 160 tim)!
GoranS sa:Mindre än vad jag hade haft råd med men sannolikt mer än vad de flesta anser är vettigt med tanke på min nivå.
AX3L sa:Racern: ungefär (at the time) 22 månadslöner, alltså nästan två årslöner. MTBn: ca 2.5 månadslöner.
ericke sa:AX3L sa:Racern: ungefär (at the time) 22 månadslöner, alltså nästan två årslöner. MTBn: ca 2.5 månadslöner.
Haha det där va en helt ny nivå! Är det samma cykel du pumpat pengar på eller är det segmentet racer i hushållet?
dEEDEE sa:Racer 45.000:-
Hjul 10.000:-
Watt vevparti 6.000:-
Träningshjul 4.000:-
Runda slangar 65.000:-