Vad skall du göra idag när happy är nere?

Atlas

Aktiv medlem
Ni inser väl vad som kommer ske med den sammanlagda arbetsökningen? Hela sverige kommer kunna gå hem en timme tidigare från jobbet.

Jag vet inte, har mest ångest och försöker förtränga det hela. I värsta fall kanske jag jobbar lite under arbetstid och kommer ikapp....men det skulle kännas så fel på något vis... :)

/JPL

Usch, det är ju som att sitta i dödscell och hela tiden få avrättningen framflyttad.....

/JPL

Sitter på tåget till huvudstaden så förhoppningsvis kanske man kan få besöka en trevlig butik innan det är dags för ett par öl med gamla vänner. :)

Oh, the humanity!!!
Det kunde väl varit igår när jag satt på konferens hela dan! Vad skall jag ta mig till idag!

trampa cykel i skogen kanske :)

jag trampa ska jag vet bara inte om tiden är den då happy är nere kan ju bara hoppas att det är när jag är uppe i skogen

Lite stressande det här. Magkatarren gör sig påmind....

Kan ju bekanta mig med mitt jobb igen...
Tänk om folk upptäcker saker utanför happy. Kan man inte länka om addressen till google cache...

Finns nödforumet från stora kraschen kvar (google var det väl)?
Annars brukar det ju dyka upp happyiter i Utsidans mtb-forum så snart det är någon vajsing :)

Själv ska jag skriva på som vanligt i ett Worddokument så är det bara att pastea när Happy kommer upp (risk för "goddag yxskaft")

/Johan

Nyttanmedkon.JPG ht=725

Finns det ngn cykelbutik nära centralen eller solna (kamraten är på sjukan där) i sthlm som är värd ett besök? Hur hittar man den isf? :)

Cykloteket är jättenära, bara över Solnabron. Det är rätt nära till Norvelo vid Vanadisplan också.

Den här nertiden kommer ändå ganska lägligt för min del. Svärmor kommer på besök så det behöver städas i lägenheten, vilket aldrig hade blivit gjort ifall happy skulle vara igång hela dagen.

Cykloteket ligger i princip granne med sjukhuset. Åk till St:Eriksplan (gröna linjen mot fridhemsplan) och gå upp längs torsgatan (uppgång torsgatan) och uppför motlutet. När du passerar krönet ser du solnabron och sjukhuset. när du du kommer fram till brofästet ligger cykloteket på högersidan, på gatan som bron går över. Ca 75 m på höger sida alltså.

sen ligger sjukhuset på andra sidan bron i solna. Bara precis över motorvägen (som du passerar över på bron).

the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har skrivit ut Krumbumballetråden så jag ska
> ha något att göra. ;)

ahh, nostalgi... :-)

Nu är jag klar med städningen, och happy har inte ens gått ner. Jag börjar bli orolig att det kommer gå ner först när jag är på jobbet, isåfall kommer det här utvecklas till en verklig kris ju.

Tillbaka
Topp