Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:... Och jag har fått en airbag smälld rakt i ansiktet och minns inte att ljudet försämrade hörseln ens momentant. Men det var ju en renault och fransmän är kass på mycket (tex bilar) så det kanske var en champagneflaska som var utlösningsmekanism...
pennan sa:Nu kostar den 1875:-
Henrik_E sa:Jettebra med batteridrivna hjälmar: https://www.8till5.se/2018-03-28/de-forsta-hovding-hjalmarna-kan-sluta-fungera-i-ar
Pax för att inte hantera sprängladdningar som hanterats ovarsamt av folk i 7 år. :)perzzon sa:Det hade ju varit ganska lätt för dem att ha en batteribytestjänst likt apple. Så kunde de få plocka upp airbagsen och kontrollblåsa dem osv samtidigt.
Det borde man ju eftersom det skulle motsvara 300+ laddningar (enligt artikeln) och märkte man inte att batteriet hade för låg spänning hade man antagligen inte laddat det en endaste gång...marr sa:Om batterierna blir trötta efter ett antal år, är det något man märker? Artikeln är ju högst svävande.
erik h sa:Jösses, det där hotet med juridiskt ombud för att man failar ett konsumenttest... det är så rättshaveristgalenpanna över det att om jag nånsin hade sett hövding som en intressant produkt innan (det gör jag förstås inte) så hade jag av ren princip ändå aldrig velat ha med dem att göra efter att ha läst det där.
ForesterGuy sa:erik h sa:Jösses, det där hotet med juridiskt ombud för att man failar ett konsumenttest... det är så rättshaveristgalenpanna över det att om jag nånsin hade sett hövding som en intressant produkt innan (det gör jag förstås inte) så hade jag av ren princip ändå aldrig velat ha med dem att göra efter att ha läst det där.
Medhåll.
Jensen sa:Över huvudtaget skeptisk till en så vital säkerhetsgrej som är beroende av att man ska behöva ladda den. Risken att man glömmer faller ju under mänskliga faktorn, med skillnaden mot att glömma ladda tex sina di2 växlar eller liknande kan bli rätt mycket mer allvarlig.
Hade varit nyttigt för dem att se på hur ABS hanterar sina kunder. En annan komplex säkerhetsprodukt med rejäl prislapp. Har aldrig känt mig bättre behandlad som kund än i samband med dem.Eveningstar sa:Pax för att inte hantera sprängladdningar som hanterats ovarsamt av folk i 7 år. :)perzzon sa:Det hade ju varit ganska lätt för dem att ha en batteribytestjänst likt apple. Så kunde de få plocka upp airbagsen och kontrollblåsa dem osv samtidigt.
(förutsätter att Hövding använder sprängladdning precis som vanliga airbags)
Hjälp mitt minne, vad handlar detta om?erik h sa:Jösses, det där hotet med juridiskt ombud för att man failar ett konsumenttest...
Läs första inlägget...perzzon sa:Hjälp mitt minne, vad handlar detta om?erik h sa:Jösses, det där hotet med juridiskt ombud för att man failar ett konsumenttest...
Aha tack, hade förträngt hur det började.Lainen sa:Läs första inlägget...perzzon sa:Hjälp mitt minne, vad handlar detta om?erik h sa:Jösses, det där hotet med juridiskt ombud för att man failar ett konsumenttest...
perzzon sa:Aha tack, hade förträngt hur det började.Lainen sa:Läs första inlägget...perzzon sa:Hjälp mitt minne, vad handlar detta om?erik h sa:Jösses, det där hotet med juridiskt ombud för att man failar ett konsumenttest...