Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Bikzz sa:Min Teori:
[...]
Sen har framväxten av PK dom sista åren oxå bidragit och förstört känslan, alla häftiga inlägg med spår av O-PK blir genast sågade av tråkiga PK-Besserwissers utan känsla för humor, så trist .....
"men så får man ju inte säga i det här landet"-fräscht.
Bikzz sa:Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !
me.I.am sa:Bikzz sa:Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !
Var det inte i Tintin i Kongo som det var en kariaktyr av en näsapa, hur kan du tycka det är roligt?
staine sa:me.I.am sa:Bikzz sa:Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !
Var det inte i Tintin i Kongo som det var en kariaktyr av en näsapa, hur kan du tycka det är roligt?
Jösses.
Och TinTin.
Man tar sig för pannan.
Plan 714 till Sydney.
Väx upp!
Konkret sa:1888 sa:Älgjakten är igång och inte en enda tråd om detta,
det hände inte förr.
Det är väl ingen som bryr sig om att jakträtten går före allemansrätten här.
1888 sa:Konkret sa:1888 sa:Älgjakten är igång och inte en enda tråd om detta,
det hände inte förr.
Det är väl ingen som bryr sig om att jakträtten går före allemansrätten här.
Det "nappade" betydlig lättare förr också ;)
me.I.am sa:Bikzz sa:Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !
staine sa:me.I.am sa:Bikzz sa:Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !
Jösses.
Och TinTin.
Man tar sig för pannan.
Plan 714 till Sydney.
Väx upp!
me.I.am sa:staine sa:me.I.am sa:Bikzz sa:Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !
Jösses.
Och TinTin.
Man tar sig för pannan.
Plan 714 till Sydney.
Väx upp!
Spelar det någon roll vad boken heter när man kränker näsapor?
Snubblade över denna idag på en hårddisk jag fick "snärta" igång för den orkade inte snurra disken! =)
Visa bilaga 420069
Gött många trådar på samma sida! ;)
Verkligen. Är ens Leo kvar?
Ja jädrar.. Trumpetaren från skåne hade jag helt glömt bort.En mängd nick man inte har sett till på länge...
Det fanns inte elcyklar förr så det behövdes inga kategorier då.Det var sämre förr. Då fanns det inga kategorier.
Är han med oss fortfarande (och med "oss" menar jag även de som inte hänger här)?Ja jädrar.. Trumpetaren från skåne hade jag helt glömt bort.
Fast om man hjälpligt behärskar engelska finns det ett antal fina forum med enorma mängder kategorier. Verkar funka så är är mitt intryck.
Ohh, va hette han som köpte Park Tools största sats verktyg på fyllan förresten? ?
Är han bättre än Cykelmästaren Juho i Olofström? På trial-Bianchi? ;-)Någon gång 2004 så blev jag lite beroende av happymtb.
Kommer inte ihåg mitt nick jag hade då, men fick jävligt bra hjälp och kontakt med bra folk, tex. Billy på cykelnetto.
Den absolut bästa människa jag fått hjälp av när det kommer till cykeldelar.
Blir nästan lite nostalgisk.
Snubblade över denna idag på en hårddisk jag fick "snärta" igång för den orkade inte snurra disken! =)
Visa bilaga 420069
Gött många trådar på samma sida! ;)
Ohh, va hette han som köpte Park Tools största sats verktyg på fyllan förresten? ?
Fantastiskt! Happy levererar igen. ??
Är han bättre än Cykelmästaren Juho i Olofström? På trial-Bianchi? ;-)