Var Happy bättre förr ??

Var Happy bättre förr ??
NLC sa:
Bikzz sa:
Min Teori:

[...]

Sen har framväxten av PK dom sista åren oxå bidragit och förstört känslan, alla häftiga inlägg med spår av O-PK blir genast sågade av tråkiga PK-Besserwissers utan känsla för humor, så trist .....

"men så får man ju inte säga i det här landet"-fräscht.

Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !

Var Happy bättre förr ??
Senast ändrad:
Var Happy bättre förr ??
Var Happy bättre förr ??
me.I.am sa:
staine sa:
me.I.am sa:
Bikzz sa:
Gillade Pippi Långstrump i Söderhavet och TinTin i Kongo !

Var det inte i Tintin i Kongo som det var en kariaktyr av en näsapa, hur kan du tycka det är roligt?

Jösses.
Och TinTin.
Man tar sig för pannan.
Plan 714 till Sydney.
Väx upp!

Spelar det någon roll vad boken heter när man kränker näsapor?

Det var ju Rastapopoulos som kände sig kränkt.

Var Happy bättre förr ??
Snubblade över denna idag på en hårddisk jag fick "snärta" igång för den orkade inte snurra disken! =)

1590671639052.png

Gött många trådar på samma sida! ;)

Var Happy bättre förr ??
Jag var medlem här för kanske 8-9 år sen. Har inte så mycket att skriva om egentligen om det inte handlar om cykel vilket det här forumet är till för. Jag önskar att det fanns fler forum att välja på. Det där forumet som många av oss känner till vill jag inte ens veta namnet på.

Om någon duktig programmerare kunde skapa ny forum med fler kategorier att kunna välja och skriva på. Inget fel på det här forumet men den är liksom begränsad. Lite som Facebook-grupper, orka vara medlem i varje enskild grupp liksom. Men att vara medlem och skriva på forum idag är väldigt öde?

Var Happy bättre förr ??
Fast om man hjälpligt behärskar engelska finns det ett antal fina forum med enorma mängder kategorier. Verkar funka så är är mitt intryck.

Var Happy bättre förr ??
Fast om man hjälpligt behärskar engelska finns det ett antal fina forum med enorma mängder kategorier. Verkar funka så är är mitt intryck.

Talar för mig, har inte problem med förstå och skriva på engelska men jag ser hellre till att sponsra svenska sidor. Snart har vi inte kvar något skit alls. Även om jag inte är så mycket för svensk media som Aftonbladet eller expressen så läser jag det jag vill läsa. Om ingen skulle läsa någon av dem två har vi snart då också bara Sun, Reuters Washington post. Inom IT finns det en hel del forum på engelska men varför ska jag inte stödja Sweclockers?

Var Happy bättre förr ??
Som long time lurker, måste jag säga att happy var absolut mer underhållande förr.
Man kunde ju klicka runt å skrocka gott åt alla märkliga trådar, men också bli hjälpt om man hade nåt bekymmer. Även i icke cykel relaterade frågor.
Måste säga att jag saknar anarkin som rådde med trådar rätt upp och ner!

PS Är Skogling kvar? DS

Var Happy bättre förr ??
Någon gång 2004 så blev jag lite beroende av happymtb.
Kommer inte ihåg mitt nick jag hade då, men fick jävligt bra hjälp och kontakt med bra folk, tex. Billy på cykelnetto.
Den absolut bästa människa jag fått hjälp av när det kommer till cykeldelar.

Blir nästan lite nostalgisk.

Var Happy bättre förr ??
Någon gång 2004 så blev jag lite beroende av happymtb.
Kommer inte ihåg mitt nick jag hade då, men fick jävligt bra hjälp och kontakt med bra folk, tex. Billy på cykelnetto.
Den absolut bästa människa jag fått hjälp av när det kommer till cykeldelar.

Blir nästan lite nostalgisk.
Är han bättre än Cykelmästaren Juho i Olofström? På trial-Bianchi? ;-)

Var Happy bättre förr ??
Snubblade över denna idag på en hårddisk jag fick "snärta" igång för den orkade inte snurra disken! =)

Visa bilaga 420069

Gött många trådar på samma sida! ;)

Tjena!

Haha, snurrade igång en jättegammal disk i förrgår. Hittade en screenshot på första sidan på den också. Måste bara "tvätta" alla bilder via molnet innan jag lägger över dom på den nya datorn. Hittade även bild på dig ifrån Mayhem 2006.

Var Happy bättre förr ??
har då och då under några år valda stunder slöläst bakåt i happy, och år och är på sidan 2600 av runt 3400. juni 2007.

kan säga att skillnaderna då mot nu är begränsade. ämnesvalen går igen, och så ska det väl vara. vore ju tråkigt med open-and-shut och sen aldrig mer det ämnet. och man lär sig mycket!

vissa tider är folk elakare, andra snällare. som t ex nu sedan ett tag; efter några uteslutningar. det behövs inte så många taggbollar för att påverka stämningen. men i begränsad dos ger det viss nerv, onekligen. försökt för egen del till varje pris undvika fällan att skjuta på budbäraren, även när jag själv varit måltavlan. vilket hänt då och då:)

att införa kategorier tror jag vore en säker död för detta eminenta forum. antalet produktiva skribenter är för litet. t ex pinkbike har motsatta problemet, alltför många har skrivklåda och antalt kvalitativa inlägg alltså bidrar med ny information är där väldigt begränsat.

saknar verkligen en del gamla nick, men sen kommer det nya stjärnor.

Tillbaka
Topp