Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fräsig. Vad är det för märke/modell?Ny cykel. Orkade inte fixie-pendla mer.
Visa bilaga 448034
Fräsig. Vad är det för märke/modell?
Slå till på en Impulso Allroad! Gött med lite stänkskärmar, hydrauliska skivbromsar och plats för lite bredare däck. Kör själv en sådan.Ett stycke Bianchi Impulso som jag pendlar med just nu. Rätt sugen på att skaffa en till hoj som ska agera vinterpendlare dock
Visa bilaga 440673
Våra sär skrivningar.
Snyggt. Hur har du fäst flaket? Finns det ett hål i gaffeln där uppe?Civilpendlaren
Visa bilaga 477966
Tackar. Stämmer bra att det finns ett hål i gaffeln.Snyggt. Hur har du fäst flaket? Finns det ett hål i gaffeln där uppe?
Vad i hela friden står det på ramen?
Står mkt saker på den där ramen ?Vad i hela friden står det på ramen?
Tack! Bra spottat där, ekrarna är lite smala så reflexerna sitter inte fast så hårt som man skulle önska.Fin hoj peth. Du har nog redan sett det, men du har blivit av med en ekerreflex.
"Save the rim brake" är rätt offensive...Står mkt saker på den där ramen ?![]()
Nice. 2 bakskärmar?Grymt mysig pendlarhoj som jag har byggt ihop i höstas.
Visa bilaga 546270
Haha nejdå, det är SKS långboard skärm set som jag fick klura dit efter många om moment, man får vara en Mcgyver ibland.Nice. 2 bakskärmar?
(Gäller att passa sig: mobilen ville byta ut 'bakskärmar' mot 'bajskorvar' ?)
Tröttnat på dubbdäck och snömodd så jag började skruva ihop en vårpendlare av lite gamla delar.
Visa bilaga 612806
Målet var att hålla den under 6kilo men det gick åt skogen.
Redan 5.5 och bromsar, styrlinda samt pedaler saknas.
//j
Kör med ett excentriskt vevlager så det finns lite justeringsmån. Får se om det funkar. Har inget vidare bra erfarenhet av dessa.Sjukt vad bra du fått till magic gear! Vad är det för utväxling?
Min senaste ”Do it all bike” känns väldigt bra. Letar finare hjul men beggade QR disc hjul av finare kaliber växer inte på träd.