Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om inriktningen av min medverkar och mina inlägg på Happy stör dig. Läs dem inte. Du får skriva dina inlägg hur du vill och om vad du vill. Men ge fan i att snyfta och bitcha om att jag valt en annan inriktning än dig. Tack!jofahjalm sa:Åt att Sixten har lärt sig använda fet font. Det är inte okej. Usch!
Manurhin2 sa:Hallå , det är torsdag . En dag tidigt ?
Det började nog med att Sixten inte visade sig vara mottaglig för konstruktiv kritik av sin världsbild.jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Luthman Photography sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Är det verkligen gott? Jag tycker att man blir så stabbig i munnen av jordnötssmör.
Jag måste prova. Återkommer.
Sylten gör underverkLuthman Photography sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Är det verkligen gott? Jag tycker att man blir så stabbig i munnen av jordnötssmör.
Örjan Lax sa:Luthman Photography sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Jovars, det kan kännas så i början men det är en vanesak. Och sylten hjälper till att smörja upp munlädret så att säga.
Antracith sa:Handlar mycket om att lägga sylten och jordnötssmöret i rätt ordning så att sylten smörjer korrekt, finns säkert någon bra youtube video för instruktion. Viktigt också med rätt mängd sylt och rätt temperatur på bröder; måste vara relativt nyrostat och varmt så att jordnötssmöret smälter i lagom grad.
Rattnalle sa:Sylten gör underverkLuthman Photography sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
Det är gott gotti gott gott. Miljontals amerikaner kan inte ha fel! :-)ooms sa:Men är blandningen av jordnötssmör och jordgubbssylt verkligen gott? Känns lite som vaniljglass och bostongurka eller liknande kombinationer...
Jodå, det är en helt okej instegssylt. Personligen gillar jag mest jordgubbssylt, följt av hallonsylt på en stark andraplats.JesperA sa:Vilken sylt passar bäst då? Har aldrig provat PB&J någongång, jag föredrar drottningssylt på egen hand, är det en bra instegssylt?
Luthman Photography sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Jo. Men inte just detta.Örjan Lax sa:Det är gott gotti gott gott. Miljontals amerikaner kan inte ha fel! :-)ooms sa:Men är blandningen av jordnötssmör och jordgubbssylt verkligen gott? Känns lite som vaniljglass och bostongurka eller liknande kombinationer...
freddag sa:Nina Björk skriver:
"Mannen eller kvinnan i tredje världen som riskerar att dö av malaria har inte pengar nog i sin plånbok för att vara värd en vaccination eller en medicin. Det går att göra vinster på [potensmedel] men inte på malariavaccin, eftersom de två produkterna vänder sig till två olika kundsegment – ett rikt respektive ett fattigt. Alltså tillhandahåller marknaden [potensmedel] men inte malariavaccin. Alltså är den rike värd tabletter mot impotens men den fattige inte värd en medicin mot malaria. Så gör världen, så gör kapitalismen."
mmmrrrr sa:Åhå. Brödet ska rostas över öppen eld, och jordnötssmöret ska bres på när brödet är vänt och andra sidan rostas. Sedan föredrar jag lingonsylt.
Luthman Photography sa:Nu har jag provat, jag försökte vara noga med att inte smeta på för mycket jordnötssmör. Vi hade dock ingen jordgubbssylt hemma så det blev hallonsylt. Brödet var nog lite för torrt, men annars så får jag ändå erkänna att det här var som att öppna en ny gastronomisk dörr på glänt. Jag har givits nya möjligheter till övergödning, hjärtsjukdom och fettproppar! Glädje och lycka!
jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
Då kan vi stänga happy för idag. Det blir inte bättre nu :-)Luthman Photography sa:Nu har jag provat, jag försökte vara noga med att inte smeta på för mycket jordnötssmör. Vi hade dock ingen jordgubbssylt hemma så det blev hallonsylt. Brödet var nog lite för torrt, men annars så får jag ändå erkänna att det här var som att öppna en ny gastronomisk dörr på glänt. Jag har givits nya möjligheter till övergödning, hjärtsjukdom och fettproppar! Glädje och lycka!
Sixta mot stjärnorna och hamna i stenen efter droppet...Manurhin2 sa:Hallå , det är torsdag . En dag tidigt ?
Stewe sa:På kollozzeum slutar alla trådar med att Pez och Arne bråkar om ifall man kan/ska köra latsdrag framför eller bakom huvudet.
:-)