Varför gör inte någon något?

jofahjalm sa:
Sixten Fors sa:
jofahjalm sa:
Hur blir det då med de radhusförfattade wiggle-länkarna?
Ahh... nu är jag med, iprenmannen röstar vänster och är precis som kneehigh bitter för att min bostad dyrare än en 1:an i orten
Du swingar vilt men träffar dåligt. Jag röstar inte vänster. Orten jag bor i är närförorten. Närförorten är mer medelklass än Though Viking...
”Radhusförfattade” kom inte av avundsjuka eller bitterhet. Det var bara ett roligt sätt att illustrera en narr.
Fi är fö också vänster. Hårklyveri, närförorten är väl ändå en delmängd av orten?

Senast ändrad:
Om du frågar någon i seglarskor på Stureplan så kanske närförorten är orten. Om du frågar Dogge så blir nog svaret nej.

Livet här i orten är rätt bekvämt, har inga större komplex över att bo i kransen...

jofahjalm sa:
Om du frågar någon i seglarskor på Stureplan så kanske närförorten är orten. Om du frågar Dogge så blir nog svaret nej.

Livet här i orten är rätt bekvämt, har inga större komplex över att bo i kransen...

Bilagor

• left.png
    left.png
    54.5 KB · Besök: 107
freddag sa:
jingleyschmidt sa:
Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.

+1.

+1

Kneecap är med den typen av radhusägare som jag tänker mig kan dricka en Mariestad i vårsolen utan ängslighet framför klotgrillen. Jag har inget otalt med dessa radhusägare...

Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!

jofahjalm sa:
Kneecap är med den typen av radhusägare som jag tänker mig kan dricka en Mariestad i vårsolen utan ängslighet framför klotgrillen. Jag har inget otalt med dessa radhusägare...

Tjena!

Du är varmt välkommen närsom.. Hos mig får man dessutom gnälla och bitcha hur mycket man vill.

Ja men han kan man ju inte gå efter, han likställde ju lingsonsylt med jordgubbbssylt & övriga sylter, det är ju bara en psykopat som gör ;)

Fattar inte vafan fotboll har me happy ride att göra. Hemma hos oss har vi RVV på replay 24/7. Behövs inga fotbollar när MvdP står för kullerbyttorna och underhållningen.

freddag sa:
jingleyschmidt sa:
Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.

+1.

+1

jingleyschmidt sa:

+1

Bofinken sa:
Jimel sa:
jofahjalm sa:
Tycker helt klart termen ”nyanlända” är den korrekta.

Ligger onekligen bättre i mun.

Hej nyanlända :)

Hej hej :)

Paco sa:
Jimel sa:
Paco sa:
Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!

Näe fotboll är skittråkigt men hockeyn lär jag se, du menar väl kvartsfinalen i U18 VM?

SM-finalen för fan! ?

Äh hockeysäsongen tog slut när Leksand gick upp ?

Rattnalle sa:
Örjan Lax sa:
ooms sa:
Men är blandningen av jordnötssmör och jordgubbssylt verkligen gott? Känns lite som vaniljglass och bostongurka eller liknande kombinationer...
Det är gott gotti gott gott. Miljontals amerikaner kan inte ha fel! :-)
Jo. Men inte just detta.
Jo, tyvärr har de fel även här. Vid test på rhesusapor som fick antingen majsolja, smör eller jordnötsolja under 50 veckor så vann jordnötsoljan övertygande i tävlingsgrenen 'Vilken fettsort ger mest åderförkalkning i kranskärlen på primater?'
https://www.atherosclerosis-journal.com/article/0021-9150(74)90015-X/pdf

OK, nu bromsar vi här! Jag har inte lusläst tråden men ser att den innehåller rätt mycket som tangerar våra regler på fel sida och frånvaron av vanligt jävla hyfs. Läs Lex vardagsrum.

Vi har fått in ganska många anmälningar på inlägg som handlar om tjafs främst mellan två personer. Både av personerna själva men också flera andra forummedlemmar som ifrågasätter tonen som har blivit på forumet. Vill två personer hacka på varandra, fine men gör det via PM så resten av forumet blir skonat.

Vi kommer att agera hårdare mot personangrepp, påhopp och regelbrott så ni som fortsätter med den stilen kan räkna med en månads semester från Happy, den hårda vägen.

Manurhin2 sa:
Paco sa:
Jimel sa:
Paco sa:

Näe fotboll är skittråkigt men hockeyn lär jag se, du menar väl kvartsfinalen i U18 VM?

SM-finalen för fan! ?
Fattar inte vad hockey har på Happy att göra ??

Äh, sura inte nu för att mitt slag slog ut ditt i kvarten ?

Tillbaka
Topp