Varför gör inte någon något?
Luthman Photography sa:Va fan, jag sitter i ett radhus (nåja, parhus) och författar grejer i detta nu!
Du gör det trots allt bara för pengar som det factotum du är. Det är okej.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:Va fan, jag sitter i ett radhus (nåja, parhus) och författar grejer i detta nu!
Fi är fö också vänster. Hårklyveri, närförorten är väl ändå en delmängd av orten?jofahjalm sa:Du swingar vilt men träffar dåligt. Jag röstar inte vänster. Orten jag bor i är närförorten. Närförorten är mer medelklass än Though Viking...Sixten Fors sa:Ahh... nu är jag med, iprenmannen röstar vänster och är precis som kneehigh bitter för att min bostad dyrare än en 1:an i ortenjofahjalm sa:Hur blir det då med de radhusförfattade wiggle-länkarna?
”Radhusförfattade” kom inte av avundsjuka eller bitterhet. Det var bara ett roligt sätt att illustrera en narr.
jofahjalm sa:Om du frågar någon i seglarskor på Stureplan så kanske närförorten är orten. Om du frågar Dogge så blir nog svaret nej.
Livet här i orten är rätt bekvämt, har inga större komplex över att bo i kransen...
jofahjalm sa:Luthman Photography sa:Va fan, jag sitter i ett radhus (nåja, parhus) och författar grejer i detta nu!
Du gör det trots allt bara för pengar som det factotum du är. Det är okej.
freddag sa:jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
+1.
+1Sixten Fors sa:Hårklyveri
+1Sixten Fors sa:närförorten är väl ändå en delmängd av orten?
jofahjalm sa:Kneecap är med den typen av radhusägare som jag tänker mig kan dricka en Mariestad i vårsolen utan ängslighet framför klotgrillen. Jag har inget otalt med dessa radhusägare...
Paco sa:Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!
Helt riktigt, även en residensort är en ort, och en ortoped är en velociped från orten.Stumpy sa:+1Sixten Fors sa:Hårklyveri
Precis som orten Stockholm.
Sixten Fors sa:Helt riktigt, även en residensort är en ort, och en ortoped är en velociped från orten.Stumpy sa:+1Sixten Fors sa:Hårklyveri
Precis som orten Stockholm.
Varför inte? En oort är väl ingen ort?ForesterGuy sa:Oortmolnet ska vi inte tala om.
Sixten Fors sa:Varför inte? En oort är väl ingen ort?ForesterGuy sa:Oortmolnet ska vi inte tala om.
Jimel sa:Paco sa:Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!
Näe fotboll är skittråkigt men hockeyn lär jag se, du menar väl kvartsfinalen i U18 VM?
freddag sa:jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
+1.
jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
Sixten Fors sa:Varför inte? En oort är väl ingen ort?ForesterGuy sa:Oortmolnet ska vi inte tala om.
Fattar inte vad hockey har på Happy att göra ??Paco sa:Jimel sa:Paco sa:Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!
Näe fotboll är skittråkigt men hockeyn lär jag se, du menar väl kvartsfinalen i U18 VM?
SM-finalen för fan! ?
Jimel sa:jofahjalm sa:Tycker helt klart termen ”nyanlända” är den korrekta.
Ligger onekligen bättre i mun.
Lex Radhus heter det...ulfalf sa:Kanske läge för någon lämplig moderat att påminna om Lex vardagsrum?
Bofinken sa:Jimel sa:jofahjalm sa:Tycker helt klart termen ”nyanlända” är den korrekta.
Hej nyanlända :)
Paco sa:Jimel sa:Paco sa:Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!
SM-finalen för fan! ?
Jo, tyvärr har de fel även här. Vid test på rhesusapor som fick antingen majsolja, smör eller jordnötsolja under 50 veckor så vann jordnötsoljan övertygande i tävlingsgrenen 'Vilken fettsort ger mest åderförkalkning i kranskärlen på primater?'Rattnalle sa:Jo. Men inte just detta.Örjan Lax sa:Det är gott gotti gott gott. Miljontals amerikaner kan inte ha fel! :-)ooms sa:Men är blandningen av jordnötssmör och jordgubbssylt verkligen gott? Känns lite som vaniljglass och bostongurka eller liknande kombinationer...
Bofinken sa:Jimel sa:jofahjalm sa:Tycker helt klart termen ”nyanlända” är den korrekta.
Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Hyvä sa:Bofinken sa:Jimel sa:jofahjalm sa:Tycker helt klart termen ”nyanlända” är den korrekta.
Var går gränsen för nyanlända?
Pfaff sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Det ska va banan på oxå!
Manurhin2 sa:Fattar inte vad hockey har på Happy att göra ??Paco sa:Jimel sa:Paco sa:Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!
SM-finalen för fan! ?
Örjan Lax sa:Pfaff sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Det ska va banan på oxå!
Elvis-style :-)
Och snooker.Paco sa:Det största världsproblemet just nu måste väl ändå vara att det är både hockey och fotboll idag.......nästan samtidigt!
Paco sa:Örjan Lax sa:Pfaff sa:Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Det ska va banan på oxå!
Elvis-style :-)
Hade han inte bacon på oxå?