Varg spottad i Nackareservatet?
Tänkte inte på det.1888 sa:Passande nick i tråden :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte inte på det.1888 sa:Passande nick i tråden :)
jomper sa:gerrardsdobbar sa:Alla utanför 08 är särskrivande, EPA-körande vargkramare med oedipuskomplex.
Antagligen de flesta 08:or också eftersom majoriteten är inflyttade..
Luthman Photography sa:Jag har funderat lite på vad jf skulle göra om vargen kom när jag vsr ute med hunn i skogen (vi bor ju i krokarna av där det skett en del attacker på sistone). Jag har kommit fram till att jag skulle låta den fokusera på hunden, gå till attack och när den är i språnget mot hunden kastar jag mig fram från sidan, tar hundens koppel och snor runt truten och tassarna på vargen. Knyter ihop den till ett litet paket och ringer länsstyrelsen så att de kan frakta den till Dalarna eller Värmland där den kan få litr kompisar.
Luthman Photography sa:Jag har funderat lite på vad jf skulle göra om vargen kom när jag vsr ute med hunn i skogen (vi bor ju i krokarna av där det skett en del attacker på sistone). Jag har kommit fram till att jag skulle låta den fokusera på hunden, gå till attack och när den är i språnget mot hunden kastar jag mig fram från sidan, tar hundens koppel och snor runt truten och tassarna på vargen. Knyter ihop den till ett litet paket och ringer länsstyrelsen så att de kan frakta den till Dalarna eller Värmland där den kan få litr kompisar.
På sin hund? Ska han rida iväg från vargen?Schreddan sa:Luthman Photography sa:Jag har funderat lite på vad jf skulle göra om vargen kom när jag vsr ute med hunn i skogen (vi bor ju i krokarna av där det skett en del attacker på sistone). Jag har kommit fram till att jag skulle låta den fokusera på hunden, gå till attack och när den är i språnget mot hunden kastar jag mig fram från sidan, tar hundens koppel och snor runt truten och tassarna på vargen. Knyter ihop den till ett litet paket och ringer länsstyrelsen så att de kan frakta den till Dalarna eller Värmland där den kan få litr kompisar.
Det räcker väl om du sätter dig på den?
Crossmax sa:På sin hund? Ska han rida iväg från vargen?Schreddan sa:Luthman Photography sa:Jag har funderat lite på vad jf skulle göra om vargen kom när jag vsr ute med hunn i skogen (vi bor ju i krokarna av där det skett en del attacker på sistone). Jag har kommit fram till att jag skulle låta den fokusera på hunden, gå till attack och när den är i språnget mot hunden kastar jag mig fram från sidan, tar hundens koppel och snor runt truten och tassarna på vargen. Knyter ihop den till ett litet paket och ringer länsstyrelsen så att de kan frakta den till Dalarna eller Värmland där den kan få litr kompisar.
Crossmax sa:På sin hund? Ska han rida iväg från vargen?Schreddan sa:Luthman Photography sa:Jag har funderat lite på vad jf skulle göra om vargen kom när jag vsr ute med hunn i skogen (vi bor ju i krokarna av där det skett en del attacker på sistone). Jag har kommit fram till att jag skulle låta den fokusera på hunden, gå till attack och när den är i språnget mot hunden kastar jag mig fram från sidan, tar hundens koppel och snor runt truten och tassarna på vargen. Knyter ihop den till ett litet paket och ringer länsstyrelsen så att de kan frakta den till Dalarna eller Värmland där den kan få litr kompisar.
Hur gick det med underarmen?
Mycket folk som rider runt på taxar och chihuahuor där idag kan jag tro?![]()
Varg sprang runt på Lidingö
En varg sågs på lördagen springa runt i centrala Lidingö. Efter observationer gör viltvårdare bedömningen att den tagit sig till ön från…www.dn.se
Vargen på besök på Lidingö