världesn festaste lowriders

JA, kolla in www.3gbikes.com - världens coooolaste cyklar att cruisa med o vara snyggat med hela tiden.

Kan köpas hos www.loweride.no Mvh fredrik

Senast redigerad av en moderator:
Tänkte bara tipsa dig om att du glömde logga ut från happy på datorn som står i Åres turistinfo nere vid stationen i sommras.

Kanske vore bra att kolla om du fortfarande är inloggad där nere nu. ;-)

downhilldesign altså

Senast ändrad:
Det där är utan tvekan den fulaste samlingen
cykelmodeller jag sett från en och samma 'firma'
på en och samma hemsida.

Flames, skulls och malteserkors? Hahaha

Gissningsvis ett gäng snurriga taiwaneser som pröjsar
två 'coola' amerikaner för att sätta sina namn och
sina nyllen på sin smörja.

s-rod2.gif

Den här har man ju garvat åt i taiwan-kataloger länge nu.

Det här är nog en av de fulaste cyklar jag sett i hela mitt liv,
och jag har sett väääldigt många.
primitive_3spd2.gif

Visa ett kort på din cykel så kommer den nog högst upp på listan*L*nejdå - visa bilder på chopper och cruiser istället - har du inte sett dom så titta noga - tycker du inte om dom - får du kolla dig hos läkare *L*

> tycker du inte om dom - får du kolla dig hos läkare *L*

Men du får nog köpa en banner här först.

Med tanke på att du representerar kanisactioncenter och att du började med att skriva att kanis kommer sälja cyklarna så känns det som att du nog har lite större vinning än att "tycka om cyklarna".

Att du efter det redigerat bort adressen till kanis i din profil och tagit bort kanis som rekommenderad återförsäljare i första inlägget är ju en annan sak.

Tror du vi är blinda eller?

jag tyckte att dom var så feta att vi skulle kunna tänka oss att sälja dom i framtiden, det är inte samma sak att göra det nu.... Kanske är det bara jag som ser skillnad på sånt.
Personligen tyckte jag att dom var så grymma att man lätt skulle vilja ha en själv.
<Ingen är blind - man ser det man vill se och blanda ihop vad som skrivits och vad som man vill läsa är rätt olika saker

vad ska du ha den till? man måste ju ha en jättestor bokhylla om man ska ha den så bokstöd så då har jag slut på användningsområden. även choppercyklarna var sjukt fula fast dom andra var snäppet fulare.

swerider skrev:
-------------------------------------------------------
> Ville jag tar inte ansvar för den kit'ningen... =P
>
> Rickard.
>
> RIDE THE LIGHTNING
>
> X-ht f fs M++ H+ S++ V++ Bk Mt+ Mu++
>
>

inte!?..PJUH!...Du vet att det var nära ögat att jag tänkte dölja dina inlägg....=)

Tror de hade gjort smartare i att bara sälaj ramen...för den var fin.

Usch och tvi! vilka cyklar.... Du kan inte mena allvar på att ens fundera på att sälja sådana.
Det kan gå i USA där det ska vara extremt fett (bokstavligt talat) "the bigger the better".

Men vi i Europa som kan titulera oss med lite klass, stil och vetenskap om hur saker och ting bör ser ut för att vara fint ;) Kan med engång se att de där cyklarna borde inte lämnat skisspappret de gjordes på... Uscha

Sen att lowrider.no (som det stavas och inte loweride.no som en viss "downhilldesign" stavat det) sidan gör att explorer hänger sig så fort man går in på cykelavdelningen är ju en annan sak som är ganska kass...

Crusers och choppers i all ära, men det som presenteras på 3gbikes.com är inget annat än ett stort Amerikanskt skämt

Så nu har jag sagt vad jag tycker...

Jag kan inte låta bli att hugga...

primitive_3spd2.gif

Är det bara jag eller kommer framhjulet att röra sig ytterst intressant när det fjädrar? Och när man svänger?...

Vore kul att prova den iofs

Nej Mattias L allt är i sin ordning bara man cyklar baklänges på den.
Eller är det en pull-shock i gaffeln? Då gäller det att hålla in tårna.

Jag gillar den här tuffa 3g-approachen.
patented.gif

Ska det vara chopper så ska det vara med V-Twin, ht och lååååååångt försprång :-) men lite coola är dom ju även om jag inte kan se något större användnings område.

hade en tid av förvirring när jag skulle köpa en "Air Force One" bara för namnet, bor i en extremt kommunisttätt område, skapa förvirring bland prolerna. Men så kom jag på att såna cyklar bara är sminkade biltema hojar och bara är äckliga att sitta på.

Tillbaka
Topp