Vart tog ''Cyklist'' vägen?

Nu bygger han på heltid med sponsorer och allt vad det innebär. Ska man nå ut är det nog instagram som gäller.

Personligen hoppas jag han börjar bygga annat också. R2 bike säljer många fina modeller och dom har ju samarbete.

Låg inte denna på Happy K&S härom året?
A5FAEBB8-F604-430B-9CB9-6C69A29856FC.jpeg
A5FAEBB8-F604-430B-9CB9-6C69A29856FC.jpeg

Bild från https://www.redbull.com/se-en/dangerholm-the-story-bike

Nu bygger han på heltid med sponsorer och allt vad det innebär. Ska man nå ut är det nog instagram som gäller.

Personligen hoppas jag han börjar bygga annat också. R2 bike säljer många fina modeller och dom har ju samarbete.
Han har ju byggt gravel-cyklar också och bygger även om bakväxlar och reglage. Ja, förmodligen har han en större publik på Insta, med lite drygt 14.000 följare, än här på Happy…

Han har ju byggt gravel-cyklar också och bygger även om bakväxlar och reglage. Ja, förmodligen har han en större publik på Insta, med lite drygt 14.000 följare, än här på Happy…
Det är nog roligare att posta på instagram också. Där man får peppad feeeback och kan tjäna lite pengar istället för mothugg från någon gubbe som *faktiskt är ingenjör*

Det är nog roligare att posta på instagram också. Där man får peppad feeeback och kan tjäna lite pengar istället för mothugg från någon gubbe som *faktiskt är ingenjör*
”peppad feedback”, du menar att alla kommentarer på Insta endast består av emojis eftersom ingen orkar skriva ngt.

Händelser var ett svar på Snapchat som var populärt då. Reels ett svar på TikTok som var populärt då/ är populärt nu.

Själv hatar jag både händelser och reels, såklart. Skiten ska in i flödet. #gubbe

Håller med, såklart.

Spaning - nästa hype:ade app blir en app som folk använder för att kolla på foton och småklipp från folk de känner/bryr sig om, inte dagens InstaAlgogram med kaskadkräkningar av roliga klipp och annan skit.

För de som inte vill skrolla dagens insta-algo kan man med fördel klicka på Instagram-loggan längst upp t.v. och välja ”Following”; då får man se det man verkligen vill se.

Känns inte riktigt som happy är en proffsplattform man kan tjäna pengar på. "Social media" är business idag. Det enda inlägg jag gör på facebook numera är av press-releasetyp för att berätta om arrangemang och sånt. Spelar ingen roll vad man tycker om plattformen och meta, man måste finnas på facebook för att nå ut till folk. Instagram är också en bra plattform för att nå ut, men man måste ju ta bilder och det har jag inte orkat.

De måste tjäna fantastiskt mycket pengar, genom skillnaden i mängden folk man når genom att betala en tusing till facebook jämfört att lägga in en annons i en lokaltidning. Skulle vara intressant att veta hur mycket av världens reklambudget som går till Google och Meta jämfört traditionella kanaler.

"carbon fiber enables manufacturers to make more complex shapes" och hela den biten. den där komplexa formen är uträknad med superdatorer för att maximera stiffness och compliance.

Tillbaka
Topp