Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Alviksbron, Gröndal, Telefonplan, utsidan Västberga, Älvsjö, Huddingevägen.
Tranebergsbron är en kass aproximation av västerort.
Det är transportcykling, tack för ditt förslag!Det beror helt på hur långt du vill cykla och vid vilka klockslag.
Under många år jobbade jag i Västerort (Sundbyberg, Jakobsberg, Spånga och tillbaka i Sundbyberg). Jag cyklade ofta Tranebergsbron, Västerbron, Liljeholmsbron, cykelvägarna direkt norr om landsvägen (E20), ned till Kungens kurva, bakom ICA på Sista allé, brandvägen genom Gömmarenskogen och Åvägen mot Huddinge.
I princip är det rakt fram hela vägen. Det är lite trångt på Södermalm efter Västerbron men det är allt.
Tack, jag kör på denna!Det beror helt på hur långt du vill cykla och vid vilka klockslag.
Under många år jobbade jag i Västerort (Sundbyberg, Jakobsberg, Spånga och tillbaka i Sundbyberg). Jag cyklade ofta Tranebergsbron, Västerbron, Liljeholmsbron, cykelvägarna direkt norr om landsvägen (E20), ned till Kungens kurva, bakom ICA på Sista allé, brandvägen genom Gömmarenskogen och Åvägen mot Huddinge.
I princip är det rakt fram hela vägen. Det är lite trångt på Södermalm efter Västerbron men det är allt.