Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mannen på bilden jag postade.Vem är det du tänker på?
Säg inte att du körde solo större delen av rundan också ...Hej!
Det kommer att gå utmärkt om du bara vill ta dig runt, jag körde min premiärrunda -96 , mountainbike på 11tim med typ ingen träning förutom kortare pendling, men ett stort MEN det var inte roligt fast det gick…
Mange
Nä absolut inte och jag drog inte en sekund och blev i princip bogserad från medevi som sagt det var inte kul nånstansSäg inte att du körde solo större delen av rundan också ...
Jo men vad vad heter han? Tänkte det kunde vara kul att läsa lite mer.Mannen på bilden jag postade.
Ah, Christoph Fuhrbach.Jo men vad vad heter han? Tänkte det kunde vara kul att läsa lite mer.
dotwatcher.cc
Från mars/april körde jag betydligt mer än en 2+2 i veckan. Jag var t ex i Italien en vecka över påsk. Tyvärr blev jag även tvingad till några veckors vila pga en irriterad muskel i höften.Men du körde från april och framåt mer än "2 + 2 mil någon gång per vecka"!?
Fattig student med dyr MTB. Slicks hade jag råd med, men inte en racer :)Låter onekligen som ett exempel på att göra det lite onödigt jobbigt för sig.
(Antar att anledningen var att det var den cykeln du hade tillgång till.)
Det gör väl alla som gjort VR, åtminstone 90% av sträckan?Säg inte att du körde solo större delen av rundan också ...
Nu skämtar du, eller ...?Det gör väl alla som gjort VR, åtminstone 90% av sträckan?
Nej, jag överdriver men många är det som genom åren stoltserat med sin tid på VR då dom cyklade "solo".Nu skämtar du, eller ...?
Och få cykla solo på riktigt...Nu när tråden är ute på mental tur och vi vet att TS kan trampa runt så....
Brevetlopp... det är så mycket bättre än VR. man slipper få tilldelade bananr och annat bjäft. Här kan man få njuta av räkmackor, bubbel, tårta, kaffe, bullar, chokladbollar, pizza, hamburgare och mycket annat gott. Har man tur så kan man få bo i fashionabla små hus på vägen.
Det finns de som cyklar fort med mjuka sulor. Och betydligt fortare än mannen med träskor på VR.
Visa bilaga 534235
Solo är ju tyvärr ett lite luddigt begrepp. Dels kan det ha den mening jag avsåg, d.v.s. att man inte cyklar i ngn grupp och därmed tar all vind själv. Dels kan det betyda att man inte cyklar i någon organiserad grupp. Det senare kan fortfarande innebära att man tagit ingen eller bara lite vind och att det kan vara väldigt mkt lättare än alternativ 1.Nej, jag överdriver men många är det som genom åren stoltserat med sin tid på VR då dom cyklade "solo".
På nya banan också så att det kräver närmare 40 km/h i snitt. Är ju inte direkt något för kreti och pleti.Sub 8, solo.
Vi hade på senaste styrelsemötet i Randonneur Stockholm en liten diskussion om brevetlopp i november/december. Bland annat råkade denne galning klämma ur sig förslaget med fyra 60-milare i november. Nu lär det inte inträffa men i så fall skulle jag misstänka att goda möjligheter till solocykling skulle ha givits.Och få cykla solo på riktigt...
Fast 1 60 milare första helgen i November ser jag fram emotVi hade på senaste styrelsemötet i Randonneur Stockholm en liten diskussion om brevetlopp i november/december. Bland annat råkade denne galning klämma ur sig förslaget med fyra 60-milare i november. Nu lär det inte inträffa men i så fall skulle jag misstänka att goda möjligheter till solocykling skulle ha givits.
har han honung i fickan??Här har vi en annan.
Visa bilaga 534273
Är man otränad gäller det att packa för många timmar i sadeln...har han honung i fickan??
Ja han lär ju komma runt vättern med den packningen
Rando är inte gruppcykling egentligen, Audax kör man i grupp.Vi hade på senaste styrelsemötet i Randonneur Stockholm en liten diskussion om brevetlopp i november/december. Bland annat råkade denne galning klämma ur sig förslaget med fyra 60-milare i november. Nu lär det inte inträffa men i så fall skulle jag misstänka att goda möjligheter till solocykling skulle ha givits.
Jag använder fortfarande första definitionen av solocykling från https://happyride.se/forum/threads/vaetternrundan-otraenad.3691613/post-4086556 och grupp avser där personer som cyklar tillsammans, oavsett om det sker genom uttalad överenskommelse eller genom att det råkar bli så.Rando är inte gruppcykling egentligen, Audax kör man i grupp.
Där är vi olika, jag använder UCIs regler om 25m och ingen langning?Jag använder fortfarande första definitionen av solocykling från https://happyride.se/forum/threads/vaetternrundan-otraenad.3691613/post-4086556
Jag misstänker att en serie med 60-milslopp i november kommer att ge goda möjligheter till att klara 25-metersregeln. För att klara sig utan langning lär packning i stil med denna vara rekommendabel.Där är vi olika, jag använder UCIs regler om 25m och ingen langning?
Check, ingen tandem här inte.Sub 8, solo.
Tack! Jag har en hybrid från XXL med rakt styre (välkommen att hänga mig) med uppgraderade däck. Plånboken och hjärtat är inte överens om att en uppgradering till racer är nödvändig.Det är inga problem. Du hinner träna mycket innan dess. Har du en hyfsad cykel och bra brallor klarar du dig med ganska lite träning. Försök hitta andra att åka tillsammans med och käka och drick hela vägen. Kör så det ryker och lycka till!
Tack! Jag har en hybrid från XXL med rakt styre (välkommen att hänga mig) med uppgraderade däck. Plånboken och hjärtat är inte överens om att en uppgradering till racer är nödvändig.

Ska du bara ta dig runt utan mer ambition än så, ja då är det bara att cykla på och ha kulTack! Jag har en hybrid från XXL med rakt styre (välkommen att hänga mig) med uppgraderade däck. Plånboken och hjärtat är inte överens om att en uppgradering till racer är nödvändig.
Definitivt fel typ av intervall. En intervallvättern är 2*VR med 30 minuter vila i parken.Funderar på en IntervallVättern. In i varje depå och softa, sedan toktrampa till nästa. Startar man på fredag kväll så har man ju gott om tid att lala runt i depåerna
Jag har cyklat på helstel 90-tals mtb med nabbdäck, 26 tumsdäck och långa barends. Inga problem alls, jag tror att jag hade runt 400 mil i benen på samma cykel.Tack! Jag har en hybrid från XXL med rakt styre (välkommen att hänga mig) med uppgraderade däck. Plånboken och hjärtat är inte överens om att en uppgradering till racer är nödvändig.
Eller konkurrera med Sverigetempot och köra 7 varv. Lär dock bli svårt att hinna under officiella rundan, men man kan väl köra fem varv som uppvärmning.Definitivt fel typ av intervall. En intervallvättern är 2*VR med 30 minuter vila i parken.
Jag tror att dubbdäck är fel på VR men vad vet jag. Har aldrig provat. Ökar kanske chansen till solorunda? Ingen lär vilja cykla tillsammans med en "smattris".Jag har cyklat på helstel 90-tals mtb med nabbdäck, 26 tumsdäck och långa barends. Inga problem alls, jag tror att jag hade runt 400 mil i benen på samma cykel.
Mälaren runt på ISP dubbdäck också, det är bara att nöta in distans oavsett hoj, då märker du också vad som inte fungerar.
frågan är om det är ok med ett fasttejpat spelkort...Jag tror att dubbdäck är fel på VR men vad vet jag. Har aldrig provat. Ökar kanske chansen till solorunda? Ingen lär vilja cykla tillsammans med en "smattris".
Jag tror att dubbdäck är fel på VR men vad vet jag.
Haha, jag menar naturligtvis på vintern och då är man ofta solo.Jag tror att dubbdäck är fel på VR men vad vet jag. Har aldrig provat. Ökar kanske chansen till solorunda? Ingen lär vilja cykla tillsammans med en "smattris".
Det är alltid korrekt om det inte är UNO-kort. Ekivoka "franska" går nog hem.frågan är om det är ok med ett fasttejpat spelkort...
Det finns gott om sådana också.
Visa bilaga 534291
Frågan är om de upprepar rundan igen nånsin.
( själv har jag bara kört halvvättern. Det räcker mer än väl, aldrig mer. Och det är inte distansen som avskräcker)