Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Naikon sa:Ah tack så mycket! Tråkig kostnad med verktygen då jag förmodligen bara kommer använda dem en gång. Man kanske kan lämna tillbaka dem på öppet köp? Kalla mig sosse
Om man ska passa på att köpa ny kedja också, passar denna då? https://www.cykelkraft.se/kedja-cykel-6-8-delat-shimano-hg40-med-kedjelas Har inte cykeln hos mig just nu så kan inte räkna antalet länkar
Du menar att köpa verktyg, använda dem och sen lämna tillbaka den gör dig till sosse?Naikon sa:Ah tack så mycket! Tråkig kostnad med verktygen då jag förmodligen bara kommer använda dem en gång. Man kanske kan lämna tillbaka dem på öppet köp? Kalla mig sosse
Earlslick sa:Du menar att köpa verktyg, använda dem och sen lämna tillbaka den gör dig till sosse?Naikon sa:Ah tack så mycket! Tråkig kostnad med verktygen då jag förmodligen bara kommer använda dem en gång. Man kanske kan lämna tillbaka dem på öppet köp? Kalla mig sosse