Hello,
Vi tar väl allt i en och samma tråd...
Är 29, har cyklat i 0.4 år av dem ;-) Sommar och höst har tidigare mest varit en transportsträcka till mitt livs stora passion; Snö, berg med bra fallhöjd och ett par lagg under benen. Tidigare somrar har ägnats åt löpning, vattenskidor (inte för skojs skull i havet, utan lite seriösare åkning), och annat tidsfördriv. Kan lugnt säga att denna sommaren har gett mer än någon innan, tack vare MTBn! Rent ut sagt skitkul! Har kört några långlopp i sommar, blir garanterat fler nästa år.
Cyklar på en Nishiki SRI team, bromsar, bakhjul och pedaler är bytta annars är allt orginal.
Jobbar som programmerare (C++) på Pulsen Application, sitter i Högsbo industriområde i Göteborg. Ett helt okej jobb som framför allt ger mig möjlighet att vara ledig mycket på vintern ;-) Just nu sitter jag dock hemma med en förkylning som vägrar ge sig ;-(
Bor mellan Lilla Edet och Stenungsund (i norra delen av svartedalen), nära till natur och bra cykling. Att det dessutom är pendlingsavstånd till Hemsedal gör läget i det närmsta idealiskt!
Övrigt; Tja... Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Tillhör eliten när det gäller att snooza väckarklockan.
// Tobbe