Vikt och längd...?

Vikt och längd...?
175 cm
82 kg (nu... går upp och ner mellan 81-85 vanligtvis)

BMI: 26.8
trodde jag skulle ha (mkt) högre än så... men fortfarande för mycket...
önskar mig mer tid till cykelturer/träning i julklapp...

Vikt och längd...?
180 / 70 (75 i våras) Möjligtvis 71 just nu efter en härlig hamburgese efter målgång på Stadion tidigare idag och en rejäl portion lasgne alldeles nyss. Kanske kan komma upp i 72 efter äppelkakan som väntar i ugnen...

Vikt och längd...?
Nu får nån av de sist tillkomna i tråden beräkna BMI och medelvikt/medellängd för de sist tillkomna. ;-)

Vikt och längd...?
172cm/74kg och då pressar jag samvetet.

Sen har man ju en farsa som stenhårt hävdade att han hade samma vikt/längd som Maradona
under deras glansdagar. (Diego och farsans) De har nog följts åt senare oxå, tror jag.

Det värsta var nog ändå i våras när jag väger in på 78kg+10 med cykeln.
Jag hävdar att den "krönta" vågen visar fel, jag väger inte 78kg. (förnekande)
Veckan efter ringer AnalogUno och säger att han oxå väger 78kg...
HA, vågen visar fel, vrålar jag.
Nä, säger AnalogUno, det är med cykeln...
Fan va sne man blir.

Vikt och längd...?
Det här har varit uppe innan har jag för mig *orkar inte leta*
166,5 cm lång - eller kort som jag får höra stup i kvarten ;) Vikten har jag inte en aning om. Har inte stått på vågen på hur många år som helst. Rätt ointressant siffra det där med hur många kilo den visar.

Nile: Muskler väger mer än fett - o du tappar kanske musklerna jäkligt fort när du slutar träna (NÄR du nu gör det... Ja, ja... jag vet det blir nån nerdekningsvecka i slutet av oktober/början av november, men så mycket mer lär det inte bli)

Vikt och längd...?
nilebiker Skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det bara jag som går ner (3-4kg) när jag
> minskar träningen?

Äter du mindre också då?

Äter man lite mer protein (kött/bönor/etc) ska muskulaturen inte minska speciellt mycket den första månaden - om man inte blir sängliggande och inte använder musklerna alls, vill säga.

Tillbaka
Topp