Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Loctite är tillverkaren, produkten är gänglåsning. Ungefär som att gå till bilhandlaren och säga, jag vill ha en Volvo och säljaren kommer fram med en hjullastare av märket Volvo. :-)
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> Loctite är tillverkaren, produkten är
> gänglåsning. Ungefär som att gå till
> bilhandlaren och säga, jag vill ha en Volvo och
> säljaren kommer fram med en hjullastare av
> märket Volvo. :-)
Jag brukade köpa det på Clas Ohlson men de verkar ha upphört med all skruvlåsning sen några månader tillbaka. Brukar dock finnas på liknande prylbutiker, typ Biltema/Jula.
Jag använder grön Loctite 275 *stark*, men det är mest för att "gratis är gott" och den tuben jag har kommer att räcka länge. Det är bara att vara lite försiktig när man portionerar ut den så att det inte blir för mycket.
Ena bulten som höll fast ena vevarmen brukade vibrera loss efter några turer med hojen.
Hade samma problem alltså men löste det med just Classes Gängsäkring för bult art nr: 34-6715.
Nu sitter den på plats och jag kan cykla utan att oroa mig för detta.
39 spänn för 7 små plastförpackningar. har öppnat en och de lär räcka ett tag.
bruse skrev:
-------------------------------------------------------
> Nackellack funkar har man väl hört, men hellre
> köper jag loctite än nagellack.
Nja. Jag tycker New York Dolls är bättre än Svenne Rubins, så jag köper nog hellre nagellack.