Vinka på mötande!

Vinka på mötande!
Då var väl UCI-definitionen av hjälm "vadderat hakband"?
Min gamla hjälm.
Skärmavbild 2024-09-08 kl. 10.13.25.png

Vinka på mötande!
Nästan. Det var en annan tid då. Mycket mindre trafik på vägarna. I Alsike bodde det några hundra då idag mer än 5000. Knivsta också ökat enormt. Lite läskigt att köra knivstarundan idag med gamla stockholmsvägen. Då körde UCK och UNI tempolopp där, Märsta-Uppsala utan avstängningar och vakter.
Det var inte bättre förr, men det är sämre nu!

Vinka på mötande!
Antar att det näst coolaste enligt samma förvridna objektivitet är att sätta på sig träfracken vid 27 års ålder.

För mig hade det varit ungefär lika ocoolt att ligga och hångla med ett avgasrör på en bil.
There’s always a price to pay.

Avgasrör hånglar man inte med, utan..
IMG_6003.png

PS. Jag röker ett par-tre cigg i veckan. Trivs med det och har inga planer på att sluta. DS.

Senast redigerad av en moderator:
Vinka på mötande!
Lite svårt att se, men är det samma ben som har läderskorna på fötterna i bilden högre upp i tråden som har nätstrumpor i bilden här ovan…?
Nä nä, Landrovermannen är någon helt annan. Du ser ju min enorma bukfetma ovan, jag skulle aldrig kunna komma så nära avgasröret.

IMG_6004.jpeg

Senast redigerad av en moderator:
Vinka på mötande!
There’s always a price to pay.

Avgasrör hånglar man inte med, utan..
Visa bilaga 725305
PS. Jag röker ett par-tre cigg i veckan. Trivs med det och har inga planer på att sluta. DS.
Om du vill använda avgasrör på det sättet står det väl dig fritt, i alla fall så länge det är din bil och du ser till att göra det privat. Får dock erkänna att jag inte tycker den användningen av avgasrör heller är speciellt cool.

Vinka på mötande!
Om du vill använda avgasrör på det sättet står det väl dig fritt, i alla fall så länge det är din bil och du ser till att göra det privat. Får dock erkänna att jag inte tycker den användningen av avgasrör heller är speciellt cool.
Du har inte sett Landrovermannen på Happy tidigare?

Tillbaka
Topp