Jonasm skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena,
> Funderar att gå över och köra flats istället
> för spd. Vad 17 kör man då för skor på
> vintern? Vanliga vinterkängor?
Det fina med plattisar är ju att man kan välja de skor som känns bäst för stunden. Sandaler eller skoterkängor, det avgör du.
En vinterkänga har normalt fördelen att gummit håller sig någorlunda mjukt vid minusgrader.