Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu är du fast ;-)cola sa:Skit oxå, jag skulle ju inte köpa ram och absolut inte en bianchi... Sålde gamla racern och gav mig ut på jakt med mycket begränsad budget. Att leta cykel i VR tider är hopplöst alla är som tokiga (jag som inte ska köra runt den där pölen någon mer gång borde få rabatt!). Plötslig dök ett par kinahjul upp på k&s samtidigt som en sempre.. En sempre.. Sempre? Jag kan fan inte cykla bianchi. Hjulen gick till någon annan men ramen blev min. Ett ord: kär. Kombinerade den med en tiodelad 105 grupp för att hålla budgeten.. Just nu står den på lånade hjul, det får vänta ett par månader. Lite småpryttlar e på väg till imorgon och ny sadel kommer, sedan ska jag bestiga min italienska;)
Starcus sa:Min Bianchi Oltre XR2 med Campagnolo Super Recordgrupp och Campagnolo Borahjul.
//Marcus
Perfekt :-)Starcus sa:Min Bianchi Oltre XR2 med Campagnolo Super Recordgrupp och Campagnolo Borahjul.
//Marcus
Putteman sa:Bianchi Intenso 105 2015. Shimano RS81 C24 hjul. Supernöjd!
townes sa:Putteman sa:Bianchi Intenso 105 2015. Shimano RS81 C24 hjul. Supernöjd!
Är du nöjd med hjulen? Funderar på införskaffa dom eller C35an :)
townes sa:En fråga.
En infinitoram från 2013 för 8500, är det något att ha?
Var inne på Bianchicafeet igår och såg en ram hänga där.
julgus sa:
julgus sa:
Skogling sa:Fast jag tycker Starcus skall linda om och då med en korrekt kulör på lindan. Celéste.
Oooooh, riktig vacker!Tomas Jan Davidsson sa:Delar med mig av något vackert.. ;)
zirxo sa:Här är min nya Sempre Pro