Mtb-ninja 4
Aktiv medlem
Visa din Cannondale
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej.. Jag har både flaskhållare och flaskor på min 2015 SuperSix... Å pedaler.. mvh borano20Lefty sa:Lingon sa:Najs, har du vägt den?Lefty sa:Min leksak på vägarna 2020.... :-)
Cannondale SuperSix Evo Team DuraAce Di2 Disc med ENVE 5.6 clinchers
7.2 kg helt körklar (stl 58)
borano20 sa:Hej.. Jag har både flaskhållare och flaskor på min 2015 SuperSix... Å pedaler.. mvh borano20Lefty sa:Lingon sa:Najs, har du vägt den?Lefty sa:Min leksak på vägarna 2020.... :-)
Cannondale SuperSix Evo Team DuraAce Di2 Disc med ENVE 5.6 clinchers
7.2 kg helt körklar (stl 58)
jolov sa:Någon som har tips på ett bra ställe man kan få tag i nya cannondaledekaler? Typ den dom använder på 19/20 modellerna
sideburn sa:För mycket finhojjar här och för lite halvskabbiga ss-pendlare
Snygg! Gissar att slangarna är gröna. ;)cerro sa:Längesen jag postade i denna tråden. Men nu är jag tillbaka med en SuperSIX Evo jag byggde ihop häromdagen :D Känns som det kommer bli ett fint år :)
cerro sa:Längesen jag postade i denna tråden. Men nu är jag tillbaka med en SuperSIX Evo jag byggde ihop häromdagen :D Känns som det kommer bli ett fint år :)
Herregud vilken läcker cykel!cerro sa:Längesen jag postade i denna tråden. Men nu är jag tillbaka med en SuperSIX Evo jag byggde ihop häromdagen :D Känns som det kommer bli ett fint år :)
saarela sa:cerro sa:Längesen jag postade i denna tråden. Men nu är jag tillbaka med en SuperSIX Evo jag byggde ihop häromdagen :D Känns som det kommer bli ett fint år :)
Snygg rackare! Gillar den ramen som fan!
Vad kör du för utväxling?
Löjligt snygg! Grattis!
Löjligt snygg! Grattis!
Jädra clean hoj :)2019 F-Si Hi-MOD Limited.
Fick med tublesventiler brevid men inte ryckt slangar ännu.
Undrar hur mycket viktskillnad blir utan slangar men med tublesvätska och ventiler.
Visa bilaga 403935
2019 F-Si Hi-MOD Limited.
Undrar hur mycket viktskillnad blir utan slangar men med tublesvätska och ventiler.
Gucka 60 plus 60g minst(ev 90 plus 90g), ventiler x2 runt 10g.2019 F-Si Hi-MOD Limited.
Visa bilaga 403935
Hej.. För er som köpt en SystemSix, med inskränkt styrutslag, så kan jag tipsa om Ralph Lueschers senaste video på Youtube: Cervelo Design Fail. Kolla och jämför med vad ni har, trist att få en spräckt ram utanför garantitiden.. mvh borano20
Hej.. "A du vet, det där går inte på garantin, det är normal förslitning, å då gäller den inte. Du kan höra efter med huvudkontoret, dom sköter såna saker"?? mvh borano20du menar efter man dött? Med tanke på livstid garanti på cannondale ramen för första ägaren :-)
Hej.. "A du vet, det där går inte på garantin, det är normal förslitning, å då gäller den inte. Du kan höra efter med huvudkontoret, dom sköter såna saker"?? mvh borano20
Hej.. "A du vet, det där går inte på garantin, det är normal förslitning, å då gäller den inte. Du kan höra efter med huvudkontoret, dom sköter såna saker"?? mvh borano20
Båda är ruskigt snygga! Vilken föredrar du?Visa bilaga 406386SystemSix och SuperSix på dagens tur
Nästan så att man blir sugen på en Cannondale igen.
Jag är jävig men gillar SystemSix mer.Båda är ruskigt snygga! Vilken föredrar du?
Jag är jävig men gillar SystemSix mer.
Vilken föredrar du?