Visa din Canyon!

Visa din Canyon!
Mitt bidrag. En nerve 7.9 -2015.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    311 KB · Besök: 230
Visa din Canyon!
Canyon Nerve 8.0 grymt nöjd har kört på den sedan maj 2015.Sitter nu på 34T singelklinga och 11/36 kan bli en konventering till shimano M8000 11/42 och tubless i år!

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    523.4 KB · Besök: 247
Visa din Canyon!
Första posten - kände mig tvungen att registrera mig när jag hittade den här tråden.

Här är min Ultimate med FFWD F4R FCC-hjul. Ledsen för kasst ljus - har inte tagit någon #baaw utomhus med nyhjulen.

Bilagor

• IMG_3594.png
    IMG_3594.png
    511.2 KB · Besök: 242
Visa din Canyon!
Grand Canyon 4.9 i Large.

Tyskland till min dörr tog tre dagar. =)

Ett litet steg för en genomsnittlig happyit, men ett stort steg för mig. (Byter upp mig från en helstel stål merida med v-broms från -96)

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    378.8 KB · Besök: 235
Visa din Canyon!
Ubåt sa:
Min nya Nerve AL 8.9 klar för premiärtur! Ska bli kul med en FS.

Tror att Nerve 2016 är grym. Uppdaterad geometri, något flackare och 20 mm längre reach. Och inte minst Fox nya dämpare som ska vara grymma. Samt lite längre slag på gaffeln.

Jag är nöjd med min 2015 men denna lär vara ännu grymmare.

Visa din Canyon!
Min nya och första Canyon, trevlig hoj. Har rullat runt 20 mil hittills. Rumpan kom inte överens med originalsadeln men efter ett byte så trivs vi jättebra ihop jag och min Endurace 8 även om jag inte gillar färgen. Tyvärr var leveranstiden för lång för den snyggare svarta.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    564.8 KB · Besök: 227
Visa din Canyon!
Min nya Nerve AL 7.0 gör sin premiärtur på den gotländsk kalkstenshäll. Fox-dämparna klarar underlaget bra.

Bilagor

• IMG_2918.JPG
    IMG_2918.JPG
    565.1 KB · Besök: 220
Senast ändrad:
Visa din Canyon!
Mitt första inlägg och min första riktiga MTB som kom igår. Spectral AL 8.9. Har inte hunnit testa mer än ute på gården ännu.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    278.7 KB · Besök: 225
Tillbaka
Topp