Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fett indeed!!pakka sa:Å så blev plus en fatbike ?
j3n5 sa:Fett indeed!!pakka sa:Å så blev plus en fatbike ?
.....................................................................HasseL sa:Tog en aftontur på stranden med en sjukt fin solnedgång oxå.
Om du får med den så får vi ta en tur. Har funnit nya surfspot med den nu oxå. Perfekt att ha shortboarden på den och cykla och leta med.Tiki sa:.....................................................................HasseL sa:Tog en aftontur på stranden med en sjukt fin solnedgång oxå.
Vackert! Gött att se västerhavet igen! :-) Räknar med att åka dit v.38 och vindsurfa samtidigt med tävlingarna. Får se om det går att knö ner fetingen bland allt utstyr. :-)
pakka sa:Å så blev plus en fatbike ?
Lars.E sa:Dude, Where´s My Bike
På XC sprint-race på plojnivå med ck-örnen ikväll.
500 meter cykelglädje.
.
...........................Lars.E sa:Dude, Where´s My Bike
.
42Hz sa:Härligt!!
Tiki sa:...........................
Förträffligt "kompisen" har kommit! ??
Randigeralf sa:Pengar över på kolplastkontot. Alltså blev det en uppgradering till en Lauf.
Jag ångrar mig inte. Något studsig känsla men kanske också pga högt tryck i däcken.
wenna sa:Randigeralf sa:Pengar över på kolplastkontot. Alltså blev det en uppgradering till en Lauf.
Jag ångrar mig inte. Något studsig känsla men kanske också pga högt tryck i däcken.
Whaaaaaat..... vad är det
............................Lars.E sa:42Hz sa:Härligt!!
Tiki sa:...........................
Förträffligt "kompisen" har kommit! ??
Förträffligt härligt är vad det är.
Och trot eller ej, men jag har tagit personbästa på tubeless med att få det att hålla luften perfekt i ett par veckor nu. Fatty Stripper var plättlätt att montera och har hållit finafisken hittills (peppar peppar ta i trä).
wenna sa:Såg skumt ut förstod inte riktigt funktionen. Men nu såg jag att den har glasfiberremsor som ger ca 80mm fjädring. Ja den är ju ett halvt kilo lättare än Bluton.
Tiki sa:............................
Hoppla! Tack för den rapporten, då får det bli en sådan uppsättning och slanglös konvertering när Dunderbestarna åker på inför höstcyklingen. Många är lyriska över känslan med slanglöst på fatbike, har du någon reflektion kring det?
Randigeralf sa:wenna sa:Randigeralf sa:Pengar över på kolplastkontot. Alltså blev det en uppgradering till en Lauf.
Lauf Carbonara. En framgaffel.
http://www.laufforks.com/lauf-carbonara/
sikkel sa:Här är min sommargröna fatbike strax söder om gesundaberget.
wenna sa:sikkel sa:Här är min sommargröna fatbike strax söder om gesundaberget.
Jävlar vad mysigt det såg ut. Härlig natur.... blir smått avis
Hade en släkting som var polis, han hade en fin stuga i lundbjörken,sikkel sa:Om man fortsätter kommer man till rossbergs fäbodar.
Hela sträckan på siljansleden mellan Lundbjörken - Rossbergs fäbodar är bra för en van cyklist. Rekommenderas
//Ulf
Hmm, den där gaffeln har alltså bara fjädring och ingen dämpning, eller finns det en inbyggd "tröghet" i materialet?Lars.E sa:Randigeralf sa:wenna sa:Randigeralf sa:Pengar över på kolplastkontot. Alltså blev det en uppgradering till en Lauf.
Om den är så underhållsfri som det är tänkt så ser jag helt klart fördelar med en sådan gaffel på en fatbike som används där fatbikes trivs som bäst.
Det skulle vara kul att testa ett tag och se om man skulle kunna komma överens med den.
Men nog ser den allt lite knäpp ut ;)
(förut tyckte jag även att fatbikes såg knäppa ut, men nu är 4,8 det normala)
BuTTuS sa:Hmm, den där gaffeln har alltså bara fjädring och ingen dämpning, eller finns det en inbyggd "tröghet" i materialet?Lars.E sa:Randigeralf sa:wenna sa:Randigeralf sa:Pengar över på kolplastkontot. Alltså blev det en uppgradering till en Lauf.
Om den är så underhållsfri som det är tänkt så ser jag helt klart fördelar med en sådan gaffel på en fatbike som används där fatbikes trivs som bäst.
Det skulle vara kul att testa ett tag och se om man skulle kunna komma överens med den.
Men nog ser den allt lite knäpp ut ;)
(förut tyckte jag även att fatbikes såg knäppa ut, men nu är 4,8 det normala)