Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BuTTuS sa:Den är riktigt snygg också!
Jag köper mest från https://www.bike24.com/ och https://www.rosebikes.se/
Andsten sa:Nyförvärvad. Nakamura karma. Mycket trevligt ?
Panos sa:Vart handlar ni era fatbike tillbehör?
din fatbike är så BRUTAL! Blir det en 3e cykel för mej så blir det en fatbike :)
Ericssonanders sa:Min nya canyon dude 9,0 SL med schwable jumbo Jim 4,8"
Helt makalös rapp och styv hoj!
Ericssonanders sa:Min nya canyon dude 9,0 SL med schwable jumbo Jim 4,8"
Randigeralf sa:Ericssonanders sa:Min nya canyon dude 9,0 SL med schwable jumbo Jim 4,8"
Nä. Bättre än sådär blir det knappast. Grattis!
42Hz sa:Fan, jag behöver fetare däck! (Så kanske jag även slipper dubbla snakebites inom 20minuter!)
Robban sa:42Hz sa:Fan, jag behöver fetare däck! (Så kanske jag även slipper dubbla snakebites inom 20minuter!)
Undrar om det hjälper? Det var först när jag började köra fat bike med 4,0" som jag fick snake bite. Fick det aldrig på 2,25". Och det är ännu lägre tryck i 4,8" och större volym att omfördela luften på. Skarpa stenkanter är döden för FB-slangar.
Nu kör jag också 4,8". De är grymt sköna och ser inte så spinkigt ut som 4,0". På känsla gick jag ifrån Specialized 3,0 slangarna och la i Schwalbe som följde med Duden.
Lars.E sa:Punkar man ofta slangen såö kanske man borde höja lufttrycket en aning
Snygg samling lappar :) Helt klart tror jag att fälgbredden spelar roll.42Hz sa:Robban sa:42Hz sa:Fan, jag behöver fetare däck! (Så kanske jag även slipper dubbla snakebites inom 20minuter!)
Undrar om det hjälper? Det var först när jag började köra fat bike med 4,0" som jag fick snake bite. Fick det aldrig på 2,25". Och det är ännu lägre tryck i 4,8" och större volym att omfördela luften på. Skarpa stenkanter är döden för FB-slangar.
Nu kör jag också 4,8". De är grymt sköna och ser inte så spinkigt ut som 4,0". På känsla gick jag ifrån Specialized 3,0 slangarna och la i Schwalbe som följde med Duden.
Ajdå, tänkte det var för de breda fälgarna som det biter igenom, punkade aldrig på Puggen, då det alltid är bak så misstänker jag att jag tar aggressivare linjer med snabbare fart med Duden då den har dämpad framgaffel... Tappat räkningen på antal punkor jag har haft och slagen ser ut som den fått röda hund!
Straxt efter den här bilden blev det två till lappar!!
storfiskarn sa:Wow. Den lär ju käka upp det mesta man stöter på i skogen.
Skitläcker
Tiki sa:Oj vilken munsbit Landcrusher! Grattis! Vore kul att höra hur du upplever den i terrängen!?
wenna sa:Den hade jag gärna provat kötta på med i några riktigt stökiga rotvältor häromkring.
Willie sa:pakka sa:Å så blev plus en fatbike ?
Jäklar vad smutt!
Jag har en likadan så det där är ju extremt intressant! Så du tror att om man går ner till typ 3.6or skulle det funka? (om det finns, dålig koll på fatbike dimensioner..)
KTMmarcus sa:Willie sa:pakka sa:Å så blev plus en fatbike ?
Jäklar vad smutt!
Jag har en likadan så det där är ju extremt intressant! Så du tror att om man går ner till typ 3.6or skulle det funka? (om det finns, dålig koll på fatbike dimensioner..)
Har ni två kommit fram till max dimensionen ännu? Har en likadan jag å och det hade ju varit trevligt om man kunde ha 3.6 bak och 3.8 fram i vinter :)
Ja jag PMade experimenteraren, väntar spänt på svar. Väntar väl nån vecka sen får jag väl experimentera själv!Willie sa:Jag har inte kommit längre än inlägge ovan.. :)
Men vore kul att höra om det experimenterades vidare?
Tiki sa:Härligt grattis fin hoj! Vet inte om det är inbillning att man ser att det är 90 mm fälgar? Vee-däcken ser lite fetare ut än det brukar.
Här vankas det en fatty till frugan som ska vara framme idag eller imorgon. Fantastiskt segt på Post Nord bara, från Tyskland till Sverige går det på någon dag sedan står den ungefär en vecka i närområdet innan leverans. Vad gör de? ☺