cykloton
Aktiv medlem
Visa din gravelbike
Tänkte göra samma jag men vill ha grx 2x11 och det gick inte att få på den tyvärr :( Snygg iallafall!Var till allebike och köpte mig en racigare gravel idag Visa bilaga 615182
Tänkte göra samma jag men vill ha grx 2x11 och det gick inte att få på den tyvärr :( Snygg iallafall!Var till allebike och köpte mig en racigare gravel idag Visa bilaga 615182
Tackar. Skall bli intressant att testa den. Synd att det har spöregnat hela dagen här 🌧Tänkte göra samma jag men vill ha grx 2x11 och det gick inte att få på den tyvärr :( Snygg iallafall!
Vad är det för ett skärmtaket?Ser ut att bli ett par blöta dygn, så jag slängde om lite bland däck och fälgar och slängde på skärmpaketet.
Visa bilaga 615304
Snygg, dock.Kanske blir retur på denna då den inte riktigt tar 40mm-däck trots att den är specad för det. Finns plats i ramen, men tillverkaren tycks inte ha provat det med växelgruppen på…
Visa bilaga 615393
Original från Canyon.Vad är det för ett skärmtaket?
Jag som inte alls gillar heltäckande skärmar har varit väldigt nöjd med denna. Bättre än ”vanlig” ass saver. Behövde utrymme under sadeln för Varian så även från det perspektivet en smart lösningHur mycket sämre än heltäckande skärmar för pendling? Den ser ju inte mycket ut för världen..
Tänkte inte som substitut för heltäckande, snarare som nödlösning för min räser som inte lirar med Fendor Bendor.Heltäckande skärmar sparar dock nåt enormt på drivlinan, så det finns andra skäl än röfven att ha såna på en pendelcykel.
SKS speed rockers är väl happynormen? Annars har jag fel skärmar :)Tänkte inte som substitut för heltäckande, snarare som nödlösning för min räser som inte lirar med Fendor Bendor.
Vad är förresten happykonsensus avs bästa framskärm för gaffel utan fästen?
Skillnad på frame clearance och groupset clearance;) är det en CX? Snygg var den iaf!Kanske blir retur på denna då den inte riktigt tar 40mm-däck trots att den är specad för det. Finns plats i ramen, men tillverkaren tycks inte ha provat det med växelgruppen på…
Visa bilaga 615393
Skillnad på frame clearance och groupset clearance;) är det en CX? Snygg var den iaf!
Kolla in ass savers framskärm 👍🏻 Funkar braTänkte inte som substitut för heltäckande, snarare som nödlösning för min räser som inte lirar med Fendor Bendor.
Vad är förresten happykonsensus avs bästa framskärm för gaffel utan fästen?
Kör den på grushojen när inte helstänkorna sitter på, även småsten är gött att slippa få i ansiktet 😊 Dock håller den inte fötterna särskilt torra.Kolla in ass savers framskärm 👍🏻 Funkar bra
Herregud vad fet! Jag cyklar stig med sådana däck...😂Nu är min Heroux Roam nästan klar. Har ändrat lite på design och lagt en massa mil på den för att se om det är något jag vill/behöver ändra. Är väldigt nöjd så här långt. Väntar på titansliders som bör komma snart.
Riktigt fet!Nu är min Heroux Roam nästan klar. Har ändrat lite på design och lagt en massa mil på den för att se om det är något jag vill/behöver ändra. Är väldigt nöjd så här långt. Väntar på titansliders som bör komma snart.