Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser riktigt trevlig ut.calleking sa:Roligaste cykeln jag haft!
trulsson sa:Cannondale SuperX SE. Funkar lika bra att motionstävla i cross som att bränna runt på skånska grusvägar, vandringsleder och lättare mtb-spår
calleking sa:Roligaste cykeln jag haft!
Blackberg sa:Ganska ensam om denna gissar jag ;-)
Blackberg sa:Ganska ensam om denna gissar jag ;-)
emilh sa:Så fort chansen dyker upp att visa upp sin cykel igen så är det väl läge?
trulsson sa:Cannondale SuperX SE. Funkar lika bra att motionstävla i cross som att bränna runt på skånska grusvägar, vandringsleder och lättare mtb-spår
velovin sa:emilh sa:Så fort chansen dyker upp att visa upp sin cykel igen så är det väl läge?
Tre olika hjulset, jag tackar! One bike to rule them all.
Vad är det för ram?
Lingon sa:Är det obligatoriskt med ramväska när man skall ut å gravelbike:a på erstavik nu eller? ;)
Öl såklart allt annat är fel...calleking sa:Vad har ni i ramväskan?
:)
Fredrik Z sa:Har säkert lagt in den förut, men nu dagsfärsk bild. Blev ju pepp på tur idag när solen sken.
konscious sa:En gravelbike har väska på ramen och brukas på grus.
Helst bör man ha en midjeväska och ÖL i flaskstället samt sladdriga kläder och skägg
Mvh
S.kägget
Oj vilken härlig all-rounder. Kan du berätta hur breda däcken är och när du använder vad? Ändrar du ofta trailen på gaffeln?Jake sa:Fyller på Graveltråden med min Rondo i sina olika skepnader.
700c Gravelkings
700c Compass
650B Thunder Burt
Murdock sa:Oj vilken härlig all-rounder. Kan du berätta hur breda däcken är och när du använder vad? Ändrar du ofta trailen på gaffeln?Jake sa:Fyller på Graveltråden med min Rondo i sina olika skepnader.
700c Gravelkings
700c Compass
650B Thunder Burt
Murdock sa:Ribble CGR AL 2019:Bikefit just gjord för några timmar sedan hos Jacob Moe i Uppsala. Premiärtur nästa vecka hoppas jag, få se hur jag kommer att trivas med 1x efter att vara van vid 3x. 650b ser lite löjligt ut på en XL cykel, jag är 193cm och förstår att det ser lite märkligt ut med så mycket setback på sadeln och 13cm drop.
Jag skall se mig om efter 700C alufälgar med 19mm bredd och lägga på 32mm Conti 5000 för LVG. Testar säkert något graveldäck i 700C med, clearance är väl tilltagen, här med WTB Byways:
Jag betalade 1300euro inklusive frakt, specificerade Apex, men fick Forcebromsar och Rival drivlina. Så glad!
Ja faktiskt, jag sneglar på Compassdäck och Gilles Berthoud eller Honjoskärmar. Stod i valet och kvalet mellan stål och alu.Peth sa:Murdock sa:Ribble CGR AL 2019:Bikefit just gjord för några timmar sedan hos Jacob Moe i Uppsala. Premiärtur nästa vecka hoppas jag, få se hur jag kommer att trivas med 1x efter att vara van vid 3x. 650b ser lite löjligt ut på en XL cykel, jag är 193cm och förstår att det ser lite märkligt ut med så mycket setback på sadeln och 13cm drop.
Jag skall se mig om efter 700C alufälgar med 19mm bredd och lägga på 32mm Conti 5000 för LVG. Testar säkert något graveldäck i 700C med, clearance är väl tilltagen, här med WTB Byways:
Jag betalade 1300euro inklusive frakt, specificerade Apex, men fick Forcebromsar och Rival drivlina. Så glad!
Snyggt! Blir en bra randohoj med stora hjul och skärmar.