CW
Aktiv medlem
Visa din gravelbike
En jag gjort själv.Bromic sa:CW - Vad har du för väska på styret?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En jag gjort själv.Bromic sa:CW - Vad har du för väska på styret?
EST sa:
uandt sa:Va fin den var ibisen, vad är det för någon liten flärp ovan däck i baktriangeln? Om det är en stänkishängare så är det ju jättesmart
Ooohh... Fin!wynot sa:Höst och grusvägarna väntar...
Klavikel sa:Ibis handjob (hållare för höljet)
Ibis Handjob var ursprungligen en hållare till bromshölje, men på nya Hakka är det en avtagbar fender mount.uandt sa:Klavikel sa:Ibis handjob (hållare för höljet)
Men vilket hölje ska man ha där? Det finns väl knappast gömda uttag för canti-bromsar där nånstans och den sitter ju helt fel för att ha sladden till en dropper-post, så även om den där handen ser jäkligt ball ut vad ska man ha den till?
uandt sa:Klavikel sa:Ibis handjob (hållare för höljet)
Men vilket hölje ska man ha där? Det finns väl knappast gömda uttag för canti-bromsar där nånstans och den sitter ju helt fel för att ha sladden till en dropper-post, så även om den där handen ser jäkligt ball ut vad ska man ha den till?
BigF sa:Ooohh... Fin!wynot sa:Höst och grusvägarna väntar...
Vad är det för sadelstolpe?
irus sa:Min Votec VRX i action:
Snyggt! Såg lite stökigt ut bitvis.
Djäklar. Jag var såå nära att jag klickade hem Apexversionen för 12k när Bikester körde 15% på alla cyklar runt julrean. Det som fick mig att banga var att jag ville kunna ta ännu bredare däck, men när jag ser vilket stök du kan flyga över så känns mina 650B 47C som väldigt mkt overkill. Jag har inte ens ambitionen att köra sådan singletrail.
Votec VRX är en ruskigt snygg cykel också.
Murdock sa:Grym video!irus sa:Min Votec VRX i action:
Djäklar. Jag var såå nära att jag klickade hem Apexversionen för 12k när Bikester körde 15% på alla cyklar runt julrean. Det som fick mig att banga var att jag ville kunna ta ännu bredare däck, men när jag ser vilket stök du kan flyga över så känns mina 650B 47C som väldigt mkt overkill. Jag har inte ens ambitionen att köra sådan singletrail.
Votec VRX är en ruskigt snygg cykel också.
Men jag hade nog tyckt 40+ däck med schysst mönster varit mer optimalt :) så var inte ledsen för då tog en sådan ram, inte så dumt att ha möjligheten
Trevligt, jag har kört mycket med min VRX i Änggårdsbergen också. :-) Fick Rivalversionen för strax under 14k om jag inte minns fel, väldigt mycket cykel för pengarna iaf. Tyvärr lite för lätt för att våga montera en barnstol på, så nu har den förpassats till ide i cykelgaraget. :-)
Snygg! Gillar verkligen kontrasten med gälla färgen och lädret! ????Willie sa:Slänger in min Crockett här med, nymålad och precis att det gick att få in 40mm däck..
emilh sa:Mullig!
Men varför monsterkassett även på landsvägshjulen? Måste vara riktigt osköna steg mellan växlarna.
lundatok sa:Skaffar du XD-r till bakhjulet funkar väl en 10-33 AXS vägkassett?
jonte987 sa:Vad jag läst funkar inte Eagle rd bara till Eagle kassett. Det går väl att hitta allt på Internet iofs.
Raggamuffin sa:jonte987 sa:Vad jag läst funkar inte Eagle rd bara till Eagle kassett. Det går väl att hitta allt på Internet iofs.
Inte den där rave-tysken som dansar vid en vinylspelare tydligen, just sayin :)
flight sa:Vitus Substance VRS