Visa din Miyata!
Exakt! Great minds.. ?Snabbt åk! Kommer bli ännu snabbare med röda titan-QR :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exakt! Great minds.. ?Snabbt åk! Kommer bli ännu snabbare med röda titan-QR :)
Blev precis Soundtrack of Synvillan, som stugan heter! ??
Ska jag våga cykla snabbare blir det att slänga på ankare också. Bara frambroms som den rullar nu.Snabbt åk! Kommer bli ännu snabbare med röda titan-QR :)
Snyggt, med Mag21 också. Mer tidstypisk blir det inte?
Snyggt!
Stått många år i farsans garage, dåligt med luft i däcken.Snyggt!
Jag trodde först att det var punka, men så såg jag att det bara var nedtill som däcken var platta.
Mkt bra stuk på den... i rosa oxå, fasen va snygg?säkert en marzocchi xc500 framgaffelOjdå, kunde inte hålla mig från att köpa detta rejält slitna exemplar. Eventuellt gifter jag ihop den med min High runner som bara ligger och väntar på bättre tider.
Visa bilaga 499006
Nej men alltså det här är tråden där man köper Miyata, inte säljer.Stått många år i farsans garage, dåligt med luft i däcken.
Funderar på att sälja av den, mycket fint skick dock är dämparen i behov av nån form av service. Prisförslag vid försäljning?
Mr Miyata, är det egentligen nån skillnad på den här ramen och en highrunner? Lite osäker på vilken jag ska prioritera, och det är nog bara ramen och sadelklämman jag kommer behålla i original.Mkt bra stuk på den... i rosa oxå, fasen va snygg?säkert en marzocchi xc500 framgaffel
Ingen skillnad ?Mr Miyata, är det egentligen nån skillnad på den här ramen och en highrunner? Lite osäker på vilken jag ska prioritera, och det är nog bara ramen och sadelklämman jag kommer behålla i original.
Jo, tror det bör vara samma. Happyit hjälpte vän att förmedla. Vän bestämde sig senare för att försöka sälja den istället. Så nu står den utklippt ur busken och väntar på att jag kan komma dit på tisdag.Var det inte en happyit som skänkte bort en sån där för ett tag sen, mot att man släpade ut den ur busken som växt upp runt den?
men ja jo, det är väl en utmärkt stugcykel.
Det brukar heta så. ?Är inte sugen på att lägga några större pengar på renovering/ uppgradering, men…
Jag har faktiskt sparat ihop så mkt delar så hittar jag rätt ram så är planen att montera detta och inget annat för att göra ett så sjukt billigt ihopkok som möjligt. Det är rätt fina grejer iof så det kan gå?ink GH sadeln från @LWBDet brukar heta så. ?
Haha! Jag vet.. Jag råkar ha gömt undan en del grejer, som jag tror kan finna sin plats IOM detta. ?Det brukar heta så. ?
Man blir bra sugen på att få se sadeln!Jag har faktiskt sparat ihop så mkt delar så hittar jag rätt ram så är planen att montera detta och inget annat för att göra ett så sjukt billigt ihopkok som möjligt. Det är rätt fina grejer iof så det kan gå?ink GH sadeln från @LWB
Tror den finns lite längre bak i flödet?MEN, den gör sig bäst med en tune stolpe som påminner om en Moby Duce, och när jag hittat en lämplig ram så kommer båda hamna på den. Vilka glossy bilder du skall få då?Man blir bra sugen på att få se sadeln!
Jag väntar med spänning.Tror den finns lite längre bak i flödet?MEN, den gör sig bäst med en tune stolpe som påminner om en Moby Duce, och när jag hittat en lämplig ram så kommer båda hamna på den. Vilka glossy bilder du skall få då?
Hade kunnat plågats på vilken jonne som helst för den vyn.En kväll som denna hade en tur på landet varit fin på nästan vilken cykel som helst. Men jag begick den egentliga premiären på den Edfeldtska Enpetaren ikväll, 35 km grusväg, och jösses vilken skjuts.
Albatross-styret och den allmänna sittställningen är inte optimal för progressiv teknisk körning, vilket jag inte heller var ute efter. Däremot som en tillbakalutad landsbygdskryssare utan tyngande packning eller extra allt-utrustning är den helt makalöst bekväm, och utan min sedvanliga bolt on mania känns den rentav lätt. Om jag kan hålla mig ifrån att slänga pengar på nya cykelprojekt i några veckor så kanske den får nya sulor, vilket jag vågar påstå skulle göra märkbar skillnad. Men med eller utan gummi, holy CrMoly vilken sweet rajd!
Hemåt:
Visa bilaga 499215
Hemma:
Visa bilaga 499216
En bmxmtb med dämpare, kunde funnits i miyatas modellflora ihop med tandems och enhjulingar?tänk att dom är kända för detta oxå??Förlåt puritaner, men jag var tvungen att prova. Känns riktigt bra, men jag ska nog utvärdera med trampor också innan jag ropar hej.Visa bilaga 499353
Åh, jag som behöver en ny brandsläckare! Vore cool om dom sålde dom där med pakethållarfäste.En bmxmtb med dämpare, kunde funnits i miyatas modellflora ihop med tandems och enhjulingar?tänk att dom är kända för detta oxå??
Exakt så har jag tänkt göra med 16,5 tummare! DT styre tänkte jag slänga på.Förlåt puritaner, men jag var tvungen att prova. Känns riktigt bra, men jag ska nog utvärdera med trampor också innan jag ropar hej.Visa bilaga 499353
Ja, jag har ett sånt liggande också, men ska testa med old school jättehögt styre först. Skulle helst vilja byta bort den dämpade gaffeln. Får se vad jag hittar.Exakt så har jag tänkt göra med 16,5 tummare! DT styre tänkte jag slänga på.
Pro 5 Vis passar nästan onödigt bra på gamla Miyator.Sugen på att slänga på Specilaites TA veven jag har sittandes på pilsner-hojen också.
Pro 5 Vis har jag aldrig hört talas om. Tackar vänligast för tips. Drar mig hårt för att kolla upp men gör det bums! ?Pro 5 Vis passar nästan onödigt bra på gamla Miyator.
Den fin-fina du har på din hoj! ?Pro 5 Vis passar nästan onödigt bra på gamla Miyator.
Den fin-fina du har på din hoj! ?
Den är bra fin!
Det är väl det enda sättet man kan bedöma någon annans cykel på!Visa bilaga 499718Visa bilaga 499719Visa bilaga 499720
När jag sitter i sadeln skiter jag i hur de ser ut. Men Pro 5 Vis-vevarna är vackra att se på när man kliver av.
Funkar det inte bättre att växla ner på lilla klingan om man har en framväxel?Visa bilaga 499718Visa bilaga 499719Visa bilaga 499720
När jag sitter i sadeln skiter jag i hur de ser ut. Men Pro 5 Vis-vevarna är vackra att se på när man kliver av.
En helt naturlig utveckling från vajerväxlar via trådlös Di2 till både trådlöst och växellöst. Vänta tills jag bygger utan bakväxel men med 11-delat 11-46.Funkar det inte bättre att växla ner på lilla klingan om man har en framväxel?
Jag tackar och bugar.Det är väl det enda sättet man kan bedöma någon annans cykel på!
Annars litar jag blint på att en annan trivs som fisken på sin egen.
Med all respekt tycker jag du bygger välbyggda och fina cyklar som verkar fylla sitt syfte var och en till tusen!?
Gillar din rååsa skarpt.Visa bilaga 499718Visa bilaga 499719Visa bilaga 499720
Alltså jag vet ju vad Conan Thai har spanat på när han byggde sin OTT-rigg:Gillar din rååsa skarpt.
Skarpt!Alltså jag vet ju vad Conan Thai har spanat på när han byggde sin OTT-rigg:
Visa bilaga 499883
Det finns vissa marginella missar i hans replika, men färgen och andra bärande byggnadselement har han satt.
![]()
Rigs of the 2021 Oregon Timber Trail
We're excited to present the Rigs of the 2021 Oregon Timber Trail! Find photos and details on more than 20 bikes that will be taking on the 540-mile routebikepacking.com
Den känns likvärdig velo orange tall stack stem!Skarpt!
Vad är det för stam på Conan Thai’s?
Någonting säger Salsa, men bokstäverna stämmer ju inte.
Har för mig att det finns en sim works stam som ser ut sådär och att det står taco på den...Skarpt!
Vad är det för stam på Conan Thai’s?
Någonting säger Salsa, men bokstäverna stämmer ju inte.
Är det där en burk med nudlar?Alltså jag vet ju vad Conan Thai har spanat på när han byggde sin OTT-rigg:
Visa bilaga 499883
Det finns vissa marginella missar i hans replika, men färgen och andra bärande byggnadselement har han satt.
![]()
Rigs of the 2021 Oregon Timber Trail
We're excited to present the Rigs of the 2021 Oregon Timber Trail! Find photos and details on more than 20 bikes that will be taking on the 540-mile routebikepacking.com
Svårt att säga. Han har tagit sig vissa konstnärliga friheter och gjort avsteg från den Rosa när han har byggt sin Rosa.Är det där en burk med nudlar?