Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, jag kör utan skärmar.Ok, tack för bra input. Om det är något jag med lite god vilja ”behöver” så är det en roligare pendlare än nuvarande. Då såg den trevlig ut eftersom ordentliga fästen för skärmar är ett måste här på västkusten. Då får jag leta vidare.
Finväderspendlare har jag en redan, det är grovväderscykel jag hade tänkt bygga isåfall.Äsch, jag kör utan skärmar.
Även vid kass väder alltså!Finväderspendlare har jag en redan, det är grovväderscykel jag hade tänkt bygga isåfall.
Håller med. Mitt problem är att jag tycker att det är vackrare utan. Och då blir det svårt för mig. Ni vet, jag kör Alfa Romeo, så mitt livsval är redan träffat. Form före funktion. ?Skärmar är ett måste. Det finns två typer av cyklister, finvädercyklister och allväders. Jag tillhör den senare kategorin, regn och rusk är allatiders cykelväder om man frågar mig och skärmarna gör att man inte behöver lägga extra tid på cykel- och persedelvård efter äventyren.
För mig är funktion också skönhetHåller med. Mitt problem är att jag tycker att det är vackrare utan. Och då blir det svårt för mig. Ni vet, jag kör Alfa Romeo, så mitt livsval är redan träffat. Form före funktion. ?
De går ofta hand i hand. Det är därför det mesta som har med racing att göra är vackert (tycker jag), allt bjäfs är bortskalat. Allt som är kvar är den rena funktionen. Men måste jag välja, då tar jag den (subjektivt) snygga, obekväma byxan framför den mindre snygga, mer bekväma byxan.För mig är funktion också skönhet
Håller med. Mitt problem är att jag tycker att det är vackrare utan. Och då blir det svårt för mig. Ni vet, jag kör Alfa Romeo, så mitt livsval är redan träffat. Form före funktion. ?
Tyckte mig läsa att du köpt en TT, eller vad det helt fel uppfattat? ?Tjena!
Alfa? Då var mina aningar om att du har minst två bokstavskombinationer helt rätt alltså.
Fd ägare till en 33 P4 och en 156.
Efter två motorras på kort tid är jag förbjuden av min fru att köpa en till. ?
Tjena!
Alfa? Då var mina aningar om att du har minst två bokstavskombinationer helt rätt alltså.

Helt korrekt. Min käresta bryr sig inte om bilar så mycket så jag har fria händer, tyvärr.Tjena!
Byta precis till mig denna av en cykel handlare i mitt område miyata one hundred kan inte så mycket om dem och har redan 700 andra projekt men kunde inte låta bli ?
Har Alfan inga skärmar????Håller med. Mitt problem är att jag tycker att det är vackrare utan. Och då blir det svårt för mig. Ni vet, jag kör Alfa Romeo, så mitt livsval är redan träffat. Form före funktion. ?
Rx-7 alltså, vågat!?Miyata-ägare kör naturligtvis Mazda...?
(De är tyvärr sålda båda två... Nu har vi en Renault Espace... ?)
Visa bilaga 537961
Det finns alltid plats för en Miyata ?Byta precis till mig denna av en cykel handlare i mitt område miyata one hundred kan inte så mycket om dem och har redan 700 andra projekt men kunde inte låta bli ?
Bra grej att byta till sig hojar av cykelhandlare, det greppet har jag aldrig provat. Men jag håller med Ostrand, gaffeln ser lite bakåtlutad ut på bilderna. I övrigt blir den nog finfin efter lite tvätt och puts.Byta precis till mig denna av en cykel handlare i mitt område miyata one hundred kan inte så mycket om dem och har redan 700 andra projekt men kunde inte låta bli ?
Ajdå de får jag kolla upp när jag kommer hemHm, framgaffeln ser lite knäckt ut?
Ja verkligen min tredje miyata nu som jag måste få igång ?Det finns alltid plats för en Miyata ?
Helt korrekt. Min käresta bryr sig inte om bilar så mycket så jag har fria händer, tyvärr.
Uppvuxen med pappa som blev motorjournalist på äldre dar. Han hade en 75 Turbo med svåra elfel men den gick som ett skållat troll. Sedan en 164 som blev stulen och sedan hittades. Inte ens tjuven orkade väl med den.
Mvh
//159
Visa bilaga 537963
Tyckte mig läsa att du köpt en TT, eller vad det helt fel uppfattat? ?
Jag har Bytat till mig otroligt mycket roligt från cykel handlare till min samling men måste bara bli klar med allt oxå haha ?Bra grej att byta till sig hojar av cykelhandlare, det greppet har jag aldrig provat. Men jag håller med Ostrand, gaffeln ser lite bakåtlutad ut på bilderna. I övrigt blir den nog finfin efter lite tvätt och puts.
Kolvar och kamkejor.. jaja, du vet ju att jag är VAG paj men sover hyfsat om nätterna?Tjena!
Jodå, hon vet inte hur kända VAG är för motorras. Ännu.. ?
Kolvar och kamkejor.. jaja, du vet ju att jag är VAG paj men sover hyfsat om nätterna?
A5 har kedja men den uppgraderade 2.0 så jag är lugn. Beställt en Multivan Hybrid och den har rem… och sladd! Säkert inga problem.Tjena!
Nu har jag ju som tur är kamrem. Fast eftersom det är VAG så lyckas dom ju han en kedja iallafall, men den är inte känd för att krångla.
A5 har kedja men den uppgraderade 2.0 så jag är lugn. Beställt en Multivan Hybrid och den har rem… och sladd! Säkert inga problem.
Var och kollade en Polo i helgen för övningskörningssyfte och vinterpulka.. 1.2 och kedja… ingen munter läsning om hur mkt strul det är med dom maskinerna. Fast byter man olja ofta så löser sig det mesta ?
Miyata är tryggt, inga oförutsedda ras!?
Miyata är tryggt, inga oförutsedda ras!?
Tjena!
Precis, Miyata kan man lita på.
Förlåt, jag tänkte inte på jätten från Gävle @LWB ?
Touché!Det är ju bland annat det som är så underbart med gamla cyklar. Om nåt pajar kan hen alltid laga eller skaffa ny del för en femhundring max. Om man inte absolut envisas med Paul och René och sånt där lyxlir.
And so it came to pass att jag inte riktigt kunde låta bli att hugga på den här. Får man vara med och leka på riktigt nu? Koga Miyata inköpt av förrförra ägaren i Nederländerna.Det är en tidig Miyata från runt 1980 gissar jag så den kan vara gjord i HiTen-rör men oavsett tycker jag priset var ganska bra. Vikten skiljer sig inte så att det har praktisk betydelse på den här typen av ramar.
Grattis du har en biljett ? kul att VAGen inte sviker?And so it came to pass att jag inte riktigt kunde låta bli att hugga på den här. Får man vara med och leka på riktigt nu? Koga Miyata inköpt av förrförra ägaren i Nederländerna.
Tanken är att göra den pendlingstjänlig och eftersom jag är föräldraledig fram till sommaren är det inte jättebråttom. Tur det, för förrådet som extraknäcker som verkstad är knökfullt av grejer pga flytt nyligen.
Återkommer med fler bilder så klart!
Edit: och VAGen som transporterade den höll både dit och hem utan missöden.
tack! Hörde jag prat om ett konvent i år? Jag har varit i radioskugga sen december så inte riktigt hängt med i tråden.Grattis du har en biljett ? kul att VAGen inte sviker?
ÄNTLIGEN!And so it came to pass att jag inte riktigt kunde låta bli att hugga på den här. Får man vara med och leka på riktigt nu? Koga Miyata inköpt av förrförra ägaren i Nederländerna.
Tanken är att göra den pendlingstjänlig och eftersom jag är föräldraledig fram till sommaren är det inte jättebråttom. Tur det, för förrådet som extraknäcker som verkstad är knökfullt av grejer pga flytt nyligen.
Återkommer med fler bilder så klart!
Edit: och VAGen som transporterade den höll både dit och hem utan missöden.
"Det är nog bara en spricka i lacken".....
jag kör Alfa Romeo, så mitt livsval är redan träffat. Form före funktion. ?
Man har inte kvar den - man säljer den. Sedan köper man en Alfa till. Det är så det fungerar.Hur är det nu de säger
Man är ingen riktig bildåre om man inte har ägt en Alfa
Men man är en dåre om man har kvar den.....
Ja, sjukt vilken värdestegring på hojarna!Visa bilaga 538178
Fick tag på en bra shimanokran idag, 50 pix för dessa. Synd bara att priserna på Miyata skjutit i höjden på sistone iom konventet så har inte råd med någon ny ram att montera dessa på....