Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Quick X aluminium ?Tips
Såg i FB inte oftare ser grön Miyata
Verkar som finns Cantileverbroms 28” hjul just områden östergötland
Vem blir lycklig äger grön Miyata? ?
Tror Triple Cross?
Quick X aluminium ?
Jobbigt om nedsupningen blir dyrare än själva cykeln bara?Clutch med skärmmonteringen i low rider racket. En tredje infästningspunkt är lösningen för en helt tyst och hållbar framskärm tror jag.
✌?️
Edit: måste supa ner min granne snart så jag kan övertyga honom att sälja sin tusing till mig.
DO IT!Edit: måste supa ner min granne snart så jag kan övertyga honom att sälja sin tusing till mig.
Äh, gå dit och meddela att du behöver den bättre och helt sonika överta den.Den innehar ett högt emotionellt värde
Sno den är också ett alternativ. "Du, jag stjäl den här nu, så att du vet."Äh, gå dit och meddela att du behöver den bättre och helt sonika överta den.
Samma verkar finnas på blocket nu till ett lägre pris.Tips
Såg i FB inte oftare ser grön Miyata
Verkar som finns Cantileverbroms 28” hjul just områden östergötland
Vem blir lycklig äger grön Miyata? ?
Tror Triple Cross?
Har en fråga som inte är Miyata-specifik men tror att rätt expertis finns här. Finns det snygga skärmar/pakethållare/front racks/lowriders för cyklar som inte har korrekta fästen?
Om det räcker med mindre frampakethållare så finns dels Surly Eight Pack Rack (bra men inte så snyggt) och div. Nitto som fäster antingen i cantifästena (m12) eller med p-klämmor (m18).Har en fråga som inte är Miyata-specifik men tror att rätt expertis finns här. Finns det snygga skärmar/pakethållare/front racks/lowriders för cyklar som inte har korrekta fästen?
Hur gjorde du baktill? Eller hade du möjligen fästen där från början?Visa bilaga 653757
Jag skaffade fästen som kläms mot gaffelbenen efter tips från @Moses95 , funkar utmärkt.
(Stagen är kapade sen fotot togs)
Nere vid kedjestagen fick jag böja till ett metallbeslag jag hade liggandes, funkar helt okej men är väl inte jättesnyggt kanske. Den övre fästpunkten mitt på skärmen fick jag ordna med buntband.Hur gjorde du baktill? Eller hade du möjligen fästen där från början?
Kullaberg är fint, om man vänt norrut alltså, både on och off road med cykel. Kul historia från senaste turen dit: Var inne i det påkostade Naturrum invid fyren ute på spetsen av Kullaberg och tittade på utställningen men saknade en karta över djupförhållandena i havet så jag frågade en länsstyrelsens experter som guidade efter ett sjökort. -Tror inte vi har det här, skall fråga min kollega ... vad är ett sjökort för något egentligen?Jag fick sådan feeling att jag kostade på mig en helt onödig avstickare till Mölle. Där vältrade sig societeten i sin förment goda smak, men maken till slätstruken endräkt har jag inte sett sen jag betraktade samma klientel på Österlen för ett par veckor sedan. För att skänka dem en smula tröst i gruvbrytningen ställde jag upp den Stora Lila för allmän beskådan i hamnen en stund innan gjorde en rundpall och vände söderut igen.
Häpnadsväckande och sorgligt, men helt rätt hanterat att idka folkbildning. Nu vet experterna även vad ett sjökort är.Kullaberg är fint, om man vänt norrut alltså, både on och off road med cykel. Kul historia från senaste turen dit: Var inne i det påkostade Naturrum invid fyren ute på spetsen av Kullaberg och tittade på utställningen men saknade en karta över djupförhållandena i havet så jag frågade en länsstyrelsens experter som guidade efter ett sjökort. -Tror inte vi har det här, skall fråga min kollega ... vad är ett sjökort för något egentligen?
Men jag var snäll och skrattade inte även om det inte var lätt och förklarade att ett sjökort är som en karta fast över sjöbottnen och den visar hur djupt det är på olika platser.
Intressant.Kullaberg är fint, om man vänt norrut alltså, både on och off road med cykel. Kul historia från senaste turen dit: Var inne i det påkostade Naturrum invid fyren ute på spetsen av Kullaberg och tittade på utställningen men saknade en karta över djupförhållandena i havet så jag frågade en länsstyrelsens experter som guidade efter ett sjökort. -Tror inte vi har det här, skall fråga min kollega ... vad är ett sjökort för något egentligen?
Men jag var snäll och skrattade inte även om det inte var lätt och förklarade att ett sjökort är som en karta fast över sjöbottnen och den visar hur djupt det är på olika platser.
Inte till salu verkar som något lämna verkstad för kabel eller styrlager riktig fin carbon ram ?Fick syn i cykel buktiken Täby nord om Stockholm
Stå bara stirrade på den ?
Hon var nog mest kunnig på fåglar tror jag så kanske inte så konstigt att hon inte visste, mest egentligen att de som ansvarar för Naturrum och dess innehåll inte tar med en så viktig sak som hur djupförhållandena ser ut runt berget. Fast det är lika på andra Naturrum, mer konstutställning än fakta.Häpnadsväckande och sorgligt, men helt rätt hanterat att idka folkbildning. Nu vet experterna även vad ett sjökort är.
Igår touchade jag bara Kullaberg när jag passerade Arild, men är man på stighumör så finns det ju att ta av också. Förhoppningsvis hinns det med en samfälld runda upp på berget innan färden går norrut ikväll.
Hon var nog mest kunnig på fåglar tror jag så kanske inte så konstigt att hon inte visste, mest egentligen att de som ansvarar för Naturrum och dess innehåll inte tar med en så viktig sak som hur djupförhållandena ser ut runt berget. Fast det är lika på andra Naturrum, mer konstutställning än fakta.
Ser ut som ni får kanonväder även idag :)
För långa skärmar i alu så är det bra med en tredje fästpunkt. Jag kör fäste i rack på mina cyklar med långa skärmar.Clutch med skärmmonteringen i low rider racket. En tredje infästningspunkt är lösningen för en helt tyst och hållbar framskärm tror jag.
✌?️
Hoppas erbjudandet står kvar för nu är den min ?Det argumentet håller tyvärr inte. Köper du den så hämtar jag den och förvarar den åt dig tills överlämning kan ske. Seså, in i leken nu igen!
Mina byggen är inget för den otålige, de tar tid, nästa cykel på tur att göras iordning är min Runner men cykling på Miyata 610 lockar mer, så en RR är mera sannolik än en byggtråd :)Men hallå, var är din byggtråd på din nya??
Självklart, grattis!Hoppas erbjudandet står kvar för nu är den min ?
Vad är det för nytt, vad har jag missat?Mina byggen är inget för den otålige, de tar tid, nästa cykel på tur att göras iordning är min Runner men cykling på Miyata 610 lockar mer, så en RR är mera sannolik än en byggtråd :)
Hur gick det för dig idag?
Jag tror jag vet! Är det en göteborgare med yviga cykelbyggarplaner inblandad tro?Vad är det för nytt, vad har jag missat?
Grattis ?Hoppas erbjudandet står kvar för nu är den min ?
I runda slängar 72 mil enkel väg är det nog så får försöka smyga in hämtning i en väl planerad semester om ingen råkar ha vägarna förbi @LWB med destination Stockholm/Uppsala/Arvika där jag har några kurirer för vidare transport norrut ?Grattis ?
Blir lång reser hämta 610?
Med Örebro har jag hyfsat regelbundna om än glesa förbindelser om det hjälper.I runda slängar 72 mil enkel väg är det nog så får försöka smyga in hämtning i en väl planerad semester om ingen råkar ha vägarna förbi @LWB med destination Stockholm/Uppsala/Arvika där jag har några kurirer för vidare transport norrut ?
Norrut från Arvika? Där finns ju … ingenting.I runda slängar 72 mil enkel väg är det nog så får försöka smyga in hämtning i en väl planerad semester om ingen råkar ha vägarna förbi @LWB med destination Stockholm/Uppsala/Arvika där jag har några kurirer för vidare transport norrut ?
Ifall det skulle underlätta logistiken så åker jag regelbundet mellan Stockholm och Bollnäs. Ibland till och med så långt norrut som till Ljusdal.I runda slängar 72 mil enkel väg är det nog så får försöka smyga in hämtning i en väl planerad semester om ingen råkar ha vägarna förbi @LWB med destination Stockholm/Uppsala/Arvika där jag har några kurirer för vidare transport norrut ?