AnteL
Aktiv medlem
Visa din Miyata!
Kommer med en svart flite åt dig på onsdag, hålll uuuut
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kommer med en svart flite åt dig på onsdag, hålll uuuut
Tack! Tycker den ser rätt ball ut själv. Hade denna cockpit på en annan TripleCross tidigare och gillade det väldigt!Skönt stuk! Storlek och plats?
Ajajaj i rumpan dessutom….Hörde jag molkom?!
Storleken funkar nog. Kanske tur den inte var närmare, med tanke på antalet projekt och tillgänglig tid och plats.Tack! Tycker den ser rätt ball ut själv. Hade denna cockpit på en annan TripleCross tidigare och gillade det väldigt!
Storlek är 60cm, sadelrör 58cm c-c, toprör 56cm c-c. Finns i Molkom utanför Karlstad.
Var finns den?dålig koll på miyata men finns det nått värde/intresse för miyata trailrunner?
dåtidens xt reglage o om ja nu minns rätt 200gs bakväxel
Visa bilaga 776778
sthlm västerortVar finns den?
(Skulle kunna bli ett vinterprojekt för mig)
Förstår helt! Har konstant samma besvär härStorleken funkar nog. Kanske tur den inte var närmare, med tanke på antalet projekt och tillgänglig tid och plats.![]()
Rätt ramstorlek för mig, köper den för ramen i så fall, ramen ser hyffsad ut även om sadelstolp-infästningen verkar ha bekymmer?sthlm västerort
Bor själv i Sundbybergsthlm västerort
Rätt ramstorlek för mig, köper den för ramen i så fall, ramen ser hyffsad ut även om sadelstolp-infästningen verkar ha bekymmer?
Bor själv i Sundbyberg
Rätt ramstorlek för mig, köper den för ramen i så fall, ramen ser hyffsad ut även om sadelstolp-infästningen verkar ha bekymmer.
Hur ser den ut på andra sidan?
Är det något hemmagjort mellanlägg i framkant för sadelstolpen?
Stämmer :) Är Björkman som får ta den. Nya objeket kommer ju i morgonDET ÄR INTE JAG!
så var det sagt.
Hej Sailert, jag har inte kollat på den än, men ”jag” inser jag bör avstå projekt i höst - även om jag villHej Darkforce och Svanis76! Om du hoppar så kan jag vara intresserad beroende på storlek på cykeln och pris.
Jag är intresserad!dålig koll på miyata men finns det nått värde/intresse för miyata trailrunner?
dåtidens xt reglage o om ja nu minns rätt 200gs bakväxel
Visa bilaga 776778
Tycker att HeartBreaker är ett ganska bra (och konstigt) namn på en cykelmodell, men vid närmare eftertanke kanske det finns ganska många konstiga eller dåliga namn?Såg en fin Miyata-ish när jag lämnade vandrarhemmet i Hamburg idag
Visa bilaga 777520Visa bilaga 777517Visa bilaga 777518Visa bilaga 777519Visa bilaga 777521
Såg en fin Miyata-ish när jag lämnade vandrarhemmet i Hamburg idag
Visa bilaga 777520Visa bilaga 777517Visa bilaga 777518Visa bilaga 777519Visa bilaga 777521
Hur fick du med den på tuben?Min andra One ten (hade en svart när jag pluggade och cyklar inte riktigt var en totalhobby). Reservpendlare med lite högre sadel och ngn form av billig mustach -styre ska det bli
Tog den på pendeln, ok utanför rusningstid.Hur fick du med den på tuben?
Ah, det förklarar saken! Det var annars väldigt likt diverse stationer längs röda linjen så jag blev lite lurad haha.Tog den på pendeln, ok utanför rusningstid.
Sämre kan man ha det.Fredagsnöje..
Visa bilaga 778065
En 18,5-tums Sportis, the bee’s knees och kattens pyjamas.Såg denna slitna kämpe idag med fin men sliten sadel. Färgen drog mig dit. Ganska low end får man väl säga.
Olåst, saknade luft och växlarna såg ut att vara kaos. Står den kvar om någon vecka kanske man kan lämna den till polisen och få hämta ut den om några månader.
Visa bilaga 778069
Läser detta på polisens sida. Känns som cykeln kvalar in på beskrivningen.En 18,5-tums Sportis, the bee’s knees och kattens pyjamas.
Den känns svårt dumpad. Jag hade utan större kval lämnat in den direkt så att den inte blir helgnöje åt några sparkglada fyllputtar i natt.
Vad är det för snygga pedaler du har? Är de sköna?Fredagsnöje..
Visa bilaga 778065
Acid flat a4 ib står det på dem. Högg bara några billiga som jag tyckte passade stilen. Skulle säga att greppet inte är super, men de funkar absolut bra till stadscykling och även grus som jag cyklat en hel del. För stig hade jag valt andra pedaler.Vad är det för snygga pedaler du har? Är de sköna?
100%Läser detta på polisens sida. Känns som cykeln kvalar in på beskrivningen.
”Övergivna cyklar eller trasiga cyklar utan värde är inte hittegods och ska därför inte lämnas in till polisen.”
Fru LWB är 171cm och kör 18,5” men hade fixat 20,5” väl så bra. Men 153cm, då gissar jag att 16,5” är bäst. Jr är ~132cm och ännu för liten för 16,5”.Om jag har en vän som är så kort att hon knappt når ner till marken (153) hur liten miyataram ska man ha? 18” blir för stor antar jag? Är det minsta?
Ska jaga en 16.5", men tack100%
Du vet vad som måste göras.
Fru LWB är 171cm och kör 18,5” men hade fixat 20,5” väl så bra. Men 153cm, då gissar jag att 16,5” är bäst. Jr är ~132cm och ännu för liten för 16,5”.
Men för all del, testa en 18,5:a? Jag råkar fö. ha en ram/styrlager/gaffel…![]()
Snygg kord också, vad är det fö rnågon?Då var dad runnern klar, åkte på ett pelago rasket
Shimano xt 11 växlat, 34/46 hehe, 50mm contact speed däck...egentligen ska alla delar transplanteras till en gammal röd stumpjumper i bättre storlek men det får bli ett framtida projekt.
Visa bilaga 777281
Visa bilaga 777282
Var får ni tag i alla fina skruvar? Tycker ofta mina skruvar, muttrar samt QR blir lite rostiga.Ja ja, för att ni tjatar så förbannat:
Visa bilaga 778638
Jag skulle ju bygga vidare på min 3X, den s.k. Triplette de Mölnville (efter inspiration från: https://www.imdb.com/title/tt0286244/?ref_=ext_shr_lnk)Idag tog jag mig samman och påbörjade återuppbyggnaden av brorsans 22,5:a.
Men det är lite dålig fart i tråden för tillfället tycker jag. Om ni öser på med bygg och cykling så återkommer jag med saftiga byggberättelser om den lila bjässen.