Visa din Miyata!

Visa din Miyata!
Miyata stål ram 110 (uppdaterad komponenter) snabbast än 2 tävling LVG ram speciell Stockholm pendeln
Nu duscha och vila 4 vecka semester

Bilagor

• IMG_1490.webp
    IMG_1490.webp
    384.5 KB · Besök: 85
Visa din Miyata!
Flertalet fina fordon finnes för försäljning

... blir tyvärr lite svårt med allitterationen när man ska säga att man blir rätt sugen på den där sju tolvan men förnuftet kommer med invändningar som utrymme, pengar, storlek, långt bort, och andra småsaker.

Visa din Miyata!
Tack! Tycker den ser rätt ball ut själv. Hade denna cockpit på en annan TripleCross tidigare och gillade det väldigt!
Storlek är 60cm, sadelrör 58cm c-c, toprör 56cm c-c. Finns i Molkom utanför Karlstad.
Storleken funkar nog. Kanske tur den inte var närmare, med tanke på antalet projekt och tillgänglig tid och plats. 😄

Visa din Miyata!
Rätt ramstorlek för mig, köper den för ramen i så fall, ramen ser hyffsad ut även om sadelstolp-infästningen verkar ha bekymmer?
Bor själv i Sundbyberg
Rätt ramstorlek för mig, köper den för ramen i så fall, ramen ser hyffsad ut även om sadelstolp-infästningen verkar ha bekymmer.

Hur ser den ut på andra sidan?

Är det något hemmagjort mellanlägg i framkant för sadelstolpen?

Visa din Miyata!
Rätt ramstorlek för mig, köper den för ramen i så fall, ramen ser hyffsad ut även om sadelstolp-infästningen verkar ha bekymmer?

Bor själv i Sundbyberg
Rätt ramstorlek för mig, köper den för ramen i så fall, ramen ser hyffsad ut även om sadelstolp-infästningen verkar ha bekymmer.

Hur ser den ut på andra sidan?

Är det något hemmagjort mellanlägg i framkant för sadelstolpen?

Hej Darkforce och Svanis76! Om du hoppar så kan jag vara intresserad beroende på storlek på cykeln och pris.

Visa din Miyata!
För övrigt så sitter stolpen fast, har inte börjat bända, lösa upp och värma än, men finns det någon som sitter lite lägre än jag och vill ha den kan jag släppa för en rimlig peng

Visa din Miyata!
Såg denna slitna kämpe idag med fin men sliten sadel. Färgen drog mig dit. Ganska low end får man väl säga.

Olåst, saknade luft och växlarna såg ut att vara kaos. Står den kvar om någon vecka kanske man kan lämna den till polisen och få hämta ut den om några månader.

IMG_0495.webp

Visa din Miyata!
Såg denna slitna kämpe idag med fin men sliten sadel. Färgen drog mig dit. Ganska low end får man väl säga.

Olåst, saknade luft och växlarna såg ut att vara kaos. Står den kvar om någon vecka kanske man kan lämna den till polisen och få hämta ut den om några månader.

Visa bilaga 778069
En 18,5-tums Sportis, the bee’s knees och kattens pyjamas.
Den känns svårt dumpad. Jag hade utan större kval lämnat in den direkt så att den inte blir helgnöje åt några sparkglada fyllputtar i natt.

Visa din Miyata!
En 18,5-tums Sportis, the bee’s knees och kattens pyjamas.
Den känns svårt dumpad. Jag hade utan större kval lämnat in den direkt så att den inte blir helgnöje åt några sparkglada fyllputtar i natt.
Läser detta på polisens sida. Känns som cykeln kvalar in på beskrivningen.

”Övergivna cyklar eller trasiga cyklar utan värde är inte hittegods och ska därför inte lämnas in till polisen.”

Visa din Miyata!
Vad är det för snygga pedaler du har? Är de sköna?
Acid flat a4 ib står det på dem. Högg bara några billiga som jag tyckte passade stilen. Skulle säga att greppet inte är super, men de funkar absolut bra till stadscykling och även grus som jag cyklat en hel del. För stig hade jag valt andra pedaler.

Visa din Miyata!
Om jag har en vän som är så kort att hon knappt når ner till marken (153) hur liten miyataram ska man ha? 18” blir för stor antar jag? Är det minsta?

Visa din Miyata!
Läser detta på polisens sida. Känns som cykeln kvalar in på beskrivningen.

”Övergivna cyklar eller trasiga cyklar utan värde är inte hittegods och ska därför inte lämnas in till polisen.”
100%
Du vet vad som måste göras.

Om jag har en vän som är så kort att hon knappt når ner till marken (153) hur liten miyataram ska man ha? 18” blir för stor antar jag? Är det minsta?
Fru LWB är 171cm och kör 18,5” men hade fixat 20,5” väl så bra. Men 153cm, då gissar jag att 16,5” är bäst. Jr är ~132cm och ännu för liten för 16,5”.

Men för all del, testa en 18,5:a? Jag råkar fö. ha en ram/styrlager/gaffel… 🤷‍♂️

Visa din Miyata!
100%
Du vet vad som måste göras.

Fru LWB är 171cm och kör 18,5” men hade fixat 20,5” väl så bra. Men 153cm, då gissar jag att 16,5” är bäst. Jr är ~132cm och ännu för liten för 16,5”.

Men för all del, testa en 18,5:a? Jag råkar fö. ha en ram/styrlager/gaffel… 🤷‍♂️
Ska jaga en 16.5", men tack 🥳🥳

Visa din Miyata!
Idag tog jag mig samman och påbörjade återuppbyggnaden av brorsans 22,5:a.

Men det är lite dålig fart i tråden för tillfället tycker jag. Om ni öser på med bygg och cykling så återkommer jag med saftiga byggberättelser om den lila bjässen.
Jag skulle ju bygga vidare på min 3X, den s.k. Triplette de Mölnville (efter inspiration från: https://www.imdb.com/title/tt0286244/?ref_=ext_shr_lnk)

Hann inte så långt innan långsemestern, men lovar bättring!

Tillbaka
Topp