abarth
Aktiv medlem
Visa din Salsa!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Dreglar av förtjusning!
dnleriksson sa:mikipedia_ sa:Dreglar av förtjusning!
Oväntat att du skulle svara först :-)
Fin cykel!
abarth sa:Härligt med lite respons i tråden! Trodde jag inte skulle ha råd med en Salsa, men lyckades hitta en New Old Stock 2014 till salu till rätta pengar. Nu har jag bara lite strul med frambromsen som jag tror behöver luftas (ligger på lite hela tiden) och något med bakdämparen, en Fox CTD som jag inte tycker gör någon skillnad när man ändrar mellan dom olika lägena - någon som vet något om vad det kan vara för problem då?
kievY sa:Har varit problem med CTD dämparna från Fox att inget hände när man vred på lockouten. De byttes ut på garanti men vet inte hur det fungerar nu när det gått några år. Trodde det gällde 2013 från 120 mm uppåt. Jag själv har en Fox CTD 2013 på min Giant som fungerar utan problem, är dock en 100 mm.abarth sa:Härligt med lite respons i tråden! Trodde jag inte skulle ha råd med en Salsa, men lyckades hitta en New Old Stock 2014 till salu till rätta pengar. Nu har jag bara lite strul med frambromsen som jag tror behöver luftas (ligger på lite hela tiden) och något med bakdämparen, en Fox CTD som jag inte tycker gör någon skillnad när man ändrar mellan dom olika lägena - någon som vet något om vad det kan vara för problem då?
abarth sa:Suverän info!
Vart vänder jag mej för att kontakta Fox generalagent
// Thomas
kievY sa:Har varit problem med CTD dämparna från Fox att inget hände när man vred på lockouten. De byttes ut på garanti men vet inte hur det fungerar nu när det gått några år. Trodde det gällde 2013 från 120 mm uppåt. Jag själv har en Fox CTD 2013 på min Giant som fungerar utan problem, är dock en 100 mm.abarth sa:Härligt med lite respons i tråden! Trodde jag inte skulle ha råd med en Salsa, men lyckades hitta en New Old Stock 2014 till salu till rätta pengar. Nu har jag bara lite strul med frambromsen som jag tror behöver luftas (ligger på lite hela tiden) och något med bakdämparen, en Fox CTD som jag inte tycker gör någon skillnad när man ändrar mellan dom olika lägena - någon som vet något om vad det kan vara för problem då?
abarth sa:Tack! Kollarmed dom!
abarth sa:Men käre värld va frän!!! Den där är ju värd ett lite vackrare kedjeskydd, annars är den ju perfekt!!!
RasmusOlofsson sa:abarth sa:Men käre värld va frän!!! Den där är ju värd ett lite vackrare kedjeskydd, annars är den ju perfekt!!!
Tyckte kedjeskyddet var lite charmigt.
Dagwed sa:Funderar på en vaya som pendel/lätt touring.
Inte helt lätt att hitta butik som säljer inom EU, några tips?
Klarar den 40mm dubbdäck med skärmar?
Palle Kuling sa:Nu vet jag att detta är Visa din salsa, inte "fråga din salsa" men jag chansar!
Är det någon som har testat salsa Fargo? Jag är ute efter en 27.5+ stålhardtail som N+1. har en AM/Endurocykel och en grusvägscykel.
är en aning skeptisk till bockstyre på en mtb.. men det kanske funkar? terrängen kommer att vara väldigt varierad och med någon enstaka bikepacking sväng.
/P
evirob sa:Min Fargo med 29+ hjul. Väldigt trevlig att cykla runt med här ute på landet.[/
Har knappt stött på en enda person här ute i skogarna så det vågar jag inte svara på :)abarth sa:En udda skapelse! Va säger folk när du kommer på sen sån där!? :)