Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
rekrevs sa:Transition Patrol 2017 :)
Ren och fin innan premiärturen för några veckor sen.
richardo sa:Min nya Scout...
qma sa:richardo sa:Min nya Scout...
Nice! Jag har också en 2016 i samma färgsättning. Det ser dock ut som att kanske du är mycket längre än mig. Vad är det för storlek?
Raggamuffin sa:vroom vroom
:)
Raggamuffin sa:Får klämma nåt foto ute när ljuset är bättre, risig innebild får duga så länge.
14,45 kg
Raggamuffin sa:Snygg!
Fick ihop min idag men skare ovanpå 15cm snö så ocyklingsbart :(
Nice!Raggamuffin sa:Får klämma nåt foto ute när ljuset är bättre, risig innebild får duga så länge.
14,45 kg
Raggamuffin sa:Skiten är lika omöjlig att fota ute..
ompan sa:Min första Transition! Skapligt taggad på att få ihop den!
Putte.w sa:Sentinel XL ram, resten är plockat från min Jeffsy
toga sa:Riktigt fin färg. Vad väger den då?
Hahaha!jofahjalm sa:Det är lite humor att maktens kortslagiga xc-hoj väger mer än min freeridecykel som jag rejsar alper med.
jofahjalm sa:Det är lite humor att maktens kortslagiga xc-hoj väger mer än min freeridecykel som jag rejsar alper med.
1kg extra för att den skall hålla :).stenmark sa:Hoppsan
Den har verkligen lagt på sig en hel del.
Min är en 2015 ram och väger 3.2 kg
Nedför tillräckligt branta och stökiga berg blir slaglängd utslagsgivande. Det är helt enkelt jävligt mycket jobbigare att hänga med på en kortslagig cykel. Sen hänger slutresultatet ändå på cyklisterna och vem som är bäst där men gränsen flyttas lite.Raggamuffin sa:Scouten hade nog hängt med Megan nerför Alperna iof
Tunga är de helt klart men Makten har väl alltid haft en förmåga att lägga till några kg på sina hojar på något sätt :)
jofahjalm sa:Det är lite humor att maktens kortslagiga xc-hoj väger mer än min freeridecykel som jag rejsar alper med.
+1Makten sa:jofahjalm sa:Det är lite humor att maktens kortslagiga xc-hoj väger mer än min freeridecykel som jag rejsar alper med.
Min hoj imploderar i och för sig inte varannan tur heller:-) Megan är väldigt lik Scout faktiskt, fast med mer slaglängd. Sen har jag en del tunga grunkor på cykeln för att jag (nog) tycker att det är värt det. Kanske att jag kan lätta bort ~1 kilo utan att lägga ohemula summor. Vi får se, det är ändå en väldigt liten procentuell skillnad.
Edit: Det är nog lätt att få uppfattningen att Transition Scout är en nätt stigcykel. Det är den definitivt inte. Ramen är jäkligt köttig och geometrin är "mer än stig" om man säger så.