Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en spur och den ska vara designad för att inte behöva en dämpare med anpassad tune, vanlig linjär luftfjädring från fabrik är rekommenderad. Men jag har inte studerat övriga modeller lika noga.Körde en DVO diamond först men tyckte den va lite knepig när jag körde park
Där köpte jag min ramDen här vore ju ett fynd om det inte var för att medföljande dämpare har sämsta tänkbara rykte.
![]()
Transition Bikes Trail Bike Rahmen Spire Carbon | XLarge | Hint Of Blue
Das Transition Spire vereint das beste aus zwei Welten: Das Potenzial eines Downhillers mit den Allroundeigenschaften eines Enduros. Das Spire ist…www.trailtoys-shop.de
Hur upplever du coil vs luft? Har du cascadelänk till fjädern? Har också en sentinel och är lite nyfiken över hur coil upplevs, kör idag super dlx med megneg och är väl egentligen nöjd :)Där köpte jag min ram
När jag åker park så åker det på en Vivid ultimate coil. Angående gaffeln så är Fox 38an 170mm och DVOn 160mm DVOn är skönare på stig men kör ändå med Foxen jämt
Coilen är mer följsam när det går fort. Har inte cascadelänk på denna, hade det dock på min första Sentinel men tycker inte att det behövs nuHur upplever du coil vs luft? Har du cascadelänk till fjädern? Har också en sentinel och är lite nyfiken över hur coil upplevs, kör idag super dlx med megneg och är väl egentligen nöjd :)