[Visa din] Samlingstråd för alla med Transition hojjar!

Den här vore ju ett fynd om det inte var för att medföljande dämpare har sämsta tänkbara rykte.
Där köpte jag min ram 😀
När jag åker park så åker det på en Vivid ultimate coil. Angående gaffeln så är Fox 38an 170mm och DVOn 160mm DVOn är skönare på stig men kör ändå med Foxen jämt

Där köpte jag min ram 😀
När jag åker park så åker det på en Vivid ultimate coil. Angående gaffeln så är Fox 38an 170mm och DVOn 160mm DVOn är skönare på stig men kör ändå med Foxen jämt
Hur upplever du coil vs luft? Har du cascadelänk till fjädern? Har också en sentinel och är lite nyfiken över hur coil upplevs, kör idag super dlx med megneg och är väl egentligen nöjd :)

Hur upplever du coil vs luft? Har du cascadelänk till fjädern? Har också en sentinel och är lite nyfiken över hur coil upplevs, kör idag super dlx med megneg och är väl egentligen nöjd :)
Coilen är mer följsam när det går fort. Har inte cascadelänk på denna, hade det dock på min första Sentinel men tycker inte att det behövs nu

Nu även i XC edition 😀
Mer än 2kg lättare än "standard"
20250620_120531.webp

Lite OT, men noterade att skärgårdskändisen Henrik som mappat upp stora delar av Stockholms skärgård på google maps har bra cykelsmak. Här på båtluffarleden mellan Gällnö och Karklö.

1750627899120.webp

Tillbaka
Topp