Rompa
Aktiv medlem
Visa Din Specialized
lundatok sa:
XL? Schysst bajk !
lundatok sa:
Hogren sa:Obs det är min s-works ca 3 inlägg upp.... Men nu..... 50meter kom jag på min premiär tur på min nya s works innan en Idiot tvärbromsar på framför mig och jag smällde in i hans bakhjul
Sluta med att ny gaffel är Beställt 7800kr senare hoppas på försäkringsbolaget tar det
FreddeP75 sa:Min XC/Trail/Enduro/Freeride/DH-släde!
FreddeP75 sa:Min XC/Trail/Enduro/Freeride/DH-släde!
Rompa sa:Ojoj...
Stumpy sa:Väldigt populärt med svart. Är det ett aktivt val, eller att det inte fanns något annat?
Stumpy sa:Väldigt populärt med svart. Är det ett aktivt val, eller att det inte fanns något annat?
#iampoorMini_me sa:Stumpy sa:Väldigt populärt med svart. Är det ett aktivt val, eller att det inte fanns något annat?
Färgklick? (Fotograf: AX3L)
Jag trodde det också, men inte det heller var ett aktivt val. Stilomedveten som jag är bad jag bara att få beställd den färg som gick att få snabbast. Det slutade alltså svart.Berk sa:Stumpy sa:Väldigt populärt med svart. Är det ett aktivt val, eller att det inte fanns något annat?
Trodde att Lejon's skulle blir rosa, men det fanns leveransproblem, så det sista.
Crossmax sa:#iampoorMini_me sa:Stumpy sa:Väldigt populärt med svart. Är det ett aktivt val, eller att det inte fanns något annat?
Färgklick? (Fotograf: AX3L)
*drool*Johan A sa:Lagom stabilt för en gubbe på BMX-banan.
BMX-Dört-farsan! ❤Johan A sa:Lagom stabilt för en gubbe på BMX-banan.
lundatok sa:BMX-Dört-farsan! ❤Johan A sa:Lagom stabilt för en gubbe på BMX-banan.
glitch sa:lundatok sa:BMX-Dört-farsan! ❤Johan A sa:Lagom stabilt för en gubbe på BMX-banan.
+1 drömfarsan ju! BMX morsorna bara står och drägglar!! Alla detaljer är rätt, tom. att BMX proffs aldrig har hjälm:)
mikipedia_ sa:Haha, har ju bara haft den i 12h än?
Mini_me sa:mikipedia_ sa:Haha, har ju bara haft den i 12h än?
Okey då :)
Så det blev en sån istället för den dalahäst målade?