Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Rompa sa:HELVETE SÅ SNYGG!!!!!!!!!.
Principia sa:Efter ett år med skivor på racern fick jag lust att ha nåt enklare mer oldschool också. Taskig bild men är faktiskt riktigt nöjd!
S-Works Allez DSW i strlk 54
10-delat Sram
Hjulen är DT350 och (nya versionen) Open Pro med Vittoria Corsa G 25mm.
Vikt 7.43 som på bilden, helt ok tycker jag med tanke på att en del delar (reglage och växlar är enklare grejer).
SGS sa:Principia sa:Efter ett år med skivor på racern fick jag lust att ha nåt enklare mer oldschool också. Taskig bild men är faktiskt riktigt nöjd!
10-delat Sram
Vikt 7.43 som på bilden, helt ok tycker jag med tanke på att en del delar (reglage och växlar är enklare grejer).
Nu blottlägger jag min okunskap här, men 7.43kg för en cykel med alu-rum (väl?).
CW sa:SGS sa:Principia sa:Efter ett år med skivor på racern fick jag lust att ha nåt enklare mer oldschool också. Taskig bild men är faktiskt riktigt nöjd!
10-delat Sram
Nu blottlägger jag min okunskap här, men 7.43kg för en cykel med alu-rum (väl?).
... är inte alls konstigt. Min är på 8 och jag kan absolut få ner den till 7,5.
lundatok sa:Äntligen en Venge igen!
Redo att plocka Enskededalen-skylten.lundatok sa:Äntligen en Venge igen!
Den där ser ju sjukt snabb ut också! Jag hade den vanliga, gamla Venge och var löjligt nöjd med den. Hoppas på samma med den nya...Smaland sa:lundatok sa:Äntligen en Venge igen!
Wow, avundsjuk! =)
Här är fjolårsvapnet, som likt sin ägare börjar bli (väldigt) sugen på en ny utomhussäsong.
_
lundatok sa:Den där ser ju sjukt snabb ut också! Jag hade den vanliga, gamla Venge och var löjligt nöjd med den. Hoppas på samma med den nya...Smaland sa:lundatok sa:Äntligen en Venge igen!
Wow, avundsjuk! =)
Här är fjolårsvapnet, som likt sin ägare börjar bli (väldigt) sugen på en ny utomhussäsong.
_
ZzznyggEtm sa:AllezAllez
kakan_polen2 sa:Kladdat färdigt på ramen nu... blev faktiskt rätt ballt!
kakan_polen2 sa:Håller på å kladdar lite på min epic... tror d kan bli rätt så ballt.
Stumpy sa:Om man är så liten som sadelhöjden antyder, blir det inte svårt att nå styret då? ;)
Ajdå. :(Hogren sa:Obs det är min s-works ca 3 inlägg upp.... Men nu..... 50meter kom jag på min premiär tur på min nya s works innan en Idiot tvärbromsar på framför mig och jag smällde in i hans bakhjul
Sluta med att ny gaffel är Beställt 7800kr senare hoppas på försäkringsbolaget tar det
Lingon sa:Ajdå. :(Hogren sa:Obs det är min s-works ca 3 inlägg upp.... Men nu..... 50meter kom jag på min premiär tur på min nya s works innan en Idiot tvärbromsar på framför mig och jag smällde in i hans bakhjul
Sluta med att ny gaffel är Beställt 7800kr senare hoppas på försäkringsbolaget tar det
Tråkigt, men hellre några tusenlappar än en hjärnskakning.
Crossmax sa:Ser bara ut som kosmetisk skada?