Visa Din Specialized
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ops, blev visst med heldämpad mtb igen. Inte haft någon sen Cambern jag byggde ihop 2015 så var väl på tiden. Camber mk2 a.k.a Epic Evo :)
Visa bilaga 427106
Specialized Fuse finns med 27.5+.
Fanns om det inte är någon som har kvar i någon gömma.
Någon som vet om specialized har en hoj med större däck än 2.3?, (ej fatbike) liknande denna nedanVisa bilaga 427671Visa bilaga 427671Visa bilaga 427671
Hahaha! Ja, jag är en obotlig campafantast trots att det inte är helt enkelt att vara det i Sverige med tanke på support och tillgång på delar.Med Campa! Du vann!!! ;) Snyggt
Hade varit trevligt att få ta del av din bygglista med vikter.Ops, blev visst med heldämpad mtb igen. Inte haft någon sen Cambern jag byggde ihop 2015 så var väl på tiden. Camber mk2 a.k.a Epic Evo :)
Visa bilaga 427106
Hade varit trevligt att få ta del av din bygglista med vikter.
Fan vad grym! Seriöst den snyggaste Spezen i tråden!
Fan vad grym! Seriöst den snyggaste Spezen i tråden!
Det bidde en S-Works Epic -21 i storlek L idag... ?
Den var ju gammal (2020?)!hade inte du en epic evo innan, vad föranledde ett byte?
2021 den med :)Den var ju gammal (2020?)!
Ja det stämmer. Sålde den i lördags. Anledningen var att den och min Stumpjumper -21 är så oerhört nära varandra, den ena är 3kg lättare bara. Det kändes väldigt onödigt. Jag gillar ju xc/xco så då föll valet på denna ganska naturligt. Den nya Stumpjumpern är så oerhört trampeffektiv, har ju kört Stig o lättare Stig med kompisar på xc-hojar hela vintern och jag är inte efter dem.hade inte du en epic evo innan, vad föranledde ett byte?
Jag har en camber -17. Nyfiken på hur du upplever skillnaden eftersom jag är sugen på en Epic evo? Orkar du beskriva om det går?Ops, blev visst med heldämpad mtb igen. Inte haft någon sen Cambern jag byggde ihop 2015 så var väl på tiden. Camber mk2 a.k.a Epic Evo :)
Visa bilaga 427106