Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
evirob sa:Då blev jag klar med min straggler. Ville testa woodchipper men anar att styrstammen blev för lång. Ska testa med en kortare! Annars känns den väldigt stabil, tänkte ta en långtur när hostan ger med sig!
Storlek 60 från Bike-components. De hjälpte mig med många saker och gav mig en hel del rabatt på hela ordern :)snajgel sa:evirob sa:Då blev jag klar med min straggler. Ville testa woodchipper men anar att styrstammen blev för lång. Ska testa med en kortare! Annars känns den väldigt stabil, tänkte ta en långtur när hostan ger med sig!
Snyggt! Är lite sugen att byta ut min pompino mot något med skivbroms..
Vilken storlek är det på den där och var köpte du den från?
42Hz sa:Grymt fin!
Gubbcyklist sa:Rohloff kör tyvärr fyrbultade skivor. Jag vet faktiskt inte om det finns matchande skivor. Detta måste undersökas för jag håller med dig till 100%
Gubbcyklist sa:Rohloff kör tyvärr fyrbultade skivor. Jag vet faktiskt inte om det finns matchande skivor. Detta måste undersökas för jag håller med dig till 100%
jomper sa:Nu är bygget i princip klart. Hade inget vajerhölje till bakväxeln hemma förutom ett rosa och det fick jag inte sätta dit, annars tror jag allt är klart
Mestadels byggd av sådant som låg hemma på hyllan, men däck, skärmar och pakethållare är nytt, bakväxel och växelreglage också eftersom jag enl ovan hade nån slags fix ide om att det vore festligt med växlar på en 1x1.
Mest jobb har lagts på monteringen av skärmarna faktiskt, med en hemmagjord fästbygel i RF för framskärmen och två distanser, likaledes i RF, för att få ut skärmen i exakt rätt position bak, och två för att få frigång från skivbromsoken för stagen på broms-sidan.
Ska nog flytta ner stagen till korgen lite också.
Tyvärr blev den lite finare än jag tänkt mig, hoppas att 26" är så ute så att Malin får ha den i fred ändå.