Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken modell är den i mitten? Grymt skön färg på den :))Skogling sa:EX 9.7. 2018, 2019 och 2020.
Skogling, mattel och Yps.
Jonrun sa:Vilken modell är den i mitten? Grymt skön färg på den :))Skogling sa:EX 9.7. 2018, 2019 och 2020.
Såg det efter jag skrev haha....Oskar sa:Jonrun sa:Vilken modell är den i mitten? Grymt skön färg på den :))Skogling sa:EX 9.7. 2018, 2019 och 2020.
Det står ju i Skoglings inlägg. :-)
Joadoa sa:Inköpt i augusti, Trek Remedy 8, 2020, allt original förutom dämparen som är uppgraderad.
RobinR sa:Helt plötsligt så står det en Trek i garaget ?
Hälsingland sa:RobinR sa:Helt plötsligt så står det en Trek i garaget ?
Stiligt! Fick du tag på någon av de som såldes ut till bra priser nu? För det är väl en 9.9?
Matta på golvet och cyklar vid porten, antar det inte står en bil i det där garaget särskilt ofta? :D
RobinR sa:Hälsingland sa:RobinR sa:Helt plötsligt så står det en Trek i garaget ?
Stiligt! Fick du tag på någon av de som såldes ut till bra priser nu? För det är väl en 9.9?
Matta på golvet och cyklar vid porten, antar det inte står en bil i det där garaget särskilt ofta? :D
Storlek 21,5 är i stort sätt omöjlig att få tag i 2020 till rimlig levtid, så det fick bli en 9.9 till bra pris från Lenna Sport till ett kanonpris :)
Det har aldrig parkerats en bil i detta garage :) Bättre att utnyttja garaget till cykelverkstad ?
Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna...... 15,5 däremot finns men det blir väl för litet om man är 168 cm
Putteman sa:Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna...... 15,5 däremot finns men det blir väl för litet om man är 168 cm
Bara för att bidra lite till förvirringen så kan jag säga att jag är 174 cm, och har haft 17,5 i Top Fuel och Fuel EX, vilket känns helt spot on för mig. Alltså kan ev. 17,5 vara något stort för dig. Dom har ju även vissa "mellanstorlekar", åtminstone 18,5 vet jag att jag hade som alternativ. Är det inte så att dom även har 16,5? Om det stämmer så gissar jag att det kan vara perfekt för dig.
Pajas sa:Putteman sa:Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna...... 15,5 däremot finns men det blir väl för litet om man är 168 cm
Bara för att bidra lite till förvirringen så kan jag säga att jag är 174 cm, och har haft 17,5 i Top Fuel och Fuel EX, vilket känns helt spot on för mig. Alltså kan ev. 17,5 vara något stort för dig. Dom har ju även vissa "mellanstorlekar", åtminstone 18,5 vet jag att jag hade som alternativ. Är det inte så att dom även har 16,5? Om det stämmer så gissar jag att det kan vara perfekt för dig.
Får nog kolla lite mer på det där....
Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna....
Doominator1 sa:Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna....
Du har FEL!!
Här har du en länk. https://www.spobik.se/produkt/trek-top-fuel-9-7-2019-2/
Skogling sa:Doominator1 sa:Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna....
Du har FEL!!
Den där är ju ruggigt snygg dessutom!
Skogling sa:Doominator1 sa:Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna....
Du har FEL!!
Pajas sa:Skogling sa:Doominator1 sa:Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna....
Du har FEL!!
Jaaaaa där fanns den ju...... stor •kram• till Skogling
Pajas sa:Trek verkar blivit riktigt populärt ... tänkte hitta mig en 2019 topfuel 9.7 till bra pris på rea men finns inga 17,5” att finna...... 15,5 däremot finns men det blir väl för litet om man är 168 cm
Shnügg!Skogling sa:Nu med fräckare däck!
Skogling sa:Nu med fräckare däck!