Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jingleyschmidt sa:manneblask sa:Min Sentier som har varit min go-to före min heldämpade (Meta TR) på sistone faktiskt.
Snygg lackering på den Sentiern, vilken årsmodell hade såna färger?
jonte987 sa:Är det inte en 2018 med lite skugga?
King_Lake sa:Frugans nya hoj! ?
Vitus Escarpe Nx
King_Lake sa:Frugans nya hoj! ?
Vitus Escarpe Nx
Scaramanga sa:Rapide :)
Hej har en på ingång, kan fota den när den väl anländer, med lite tur kommer den nästa vecka.mkus sa:Någon här som har en Rapide VR 2019? Skulle vilja se hur den ser ut i verkligheten och inte bara produktbilder, innan jag själv beställer hem en.
Gromer_pyle sa:En bild på min nya Sentier 27.5 2019. Saknade dämpningen i bak men kommer ge den en chans och jäklar vad skoj det är.
hence84 sa:Hej har en på ingång, kan fota den när den väl anländer, med lite tur kommer den nästa vecka.mkus sa:Någon här som har en Rapide VR 2019? Skulle vilja se hur den ser ut i verkligheten och inte bara produktbilder, innan jag själv beställer hem en.
Lansgren sa:Bild från premiärturen av Escarpe VR 27.5.
Hade så jävla kul stigcykling med lite lättare downhill som avslutning. Någon som testat sin vitus i typ Åre? Funkar den alls för sån åkning om man ställer in dämparna rätt?
slanstd sa:Lansgren sa:Bild från premiärturen av Escarpe VR 27.5.
Hade så jävla kul stigcykling med lite lättare downhill som avslutning. Någon som testat sin vitus i typ Åre? Funkar den alls för sån åkning om man ställer in dämparna rätt?
Jag har kört lite med min 29vr i Järvsö utan problem. Jag kör dock inte så fort...
Har rockshox Revelation Charger gaffel fram och den går inte att öppna med en vanlig hylsa. Är det nått superspecial gaffel verktyg jag behöver? Har letat på nätet utan framgång.jonte987 sa:Testa med token helt klart
Lansgren sa:Perfa!
Är det förresten mindre vanligt att sätta tokens i bakdämpare?
uuno_san sa:Första turen med Rapiden! Inte världens roligaste bild men...
jingleyschmidt sa:Fick ni med ventiler osv för att köra slanglöst? Min Sentier VR var tejpad och klar, ventiler ingick, däcken var redo, behövde bara köpa lite sealant och pumpa upp! Jäkla skönt. Fungerade på första försöket för mig också.
Lansgren sa:jingleyschmidt sa:Fick ni med ventiler osv för att köra slanglöst? Min Sentier VR var tejpad och klar, ventiler ingick, däcken var redo, behövde bara köpa lite sealant och pumpa upp! Jäkla skönt. Fungerade på första försöket för mig också.
Aha. är det så enkelt :O
Stod att tubelessventiler skulle medfölja min escarpe. Dom sitter i antar jag för några andra fanns inte. Tejpad och klar säger du :) Då kanske det bara är att spruta in.
slaentbjorn sa:Cykelverkstan kommenterade idag att det saknas en distans av något slag mellan hjul och dämpare. Hur ser det ut på era Rapide?
Yes, det var exakt samma för mig men tror det var på motsatt sida som jag sakna på. Den satt i skyddet.slaentbjorn sa:Cykelverkstan kommenterade idag att det saknas en distans av något slag mellan hjul och dämpare. Hur ser det ut på era Rapide?
jonte987 sa:slaentbjorn sa:Cykelverkstan kommenterade idag att det saknas en distans av något slag mellan hjul och dämpare. Hur ser det ut på era Rapide?
Flera har missar adaptorn till hjulet pga att den fastnat i leveransskyddet.