Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Latmask?kommer bli hatad nu men har blivit med elmoped , men fan vad skönt det är när man i vanliga fall kör pushbike kan trampa upp istället.
Visa bilaga 415257
kommer bli hatad nu men har blivit med elmoped , men fan vad skönt det är när man i vanliga fall kör pushbike kan trampa upp istället.
Visa bilaga 415257
Latmask?
Fan vad schnyggNajs!
Vad tycker du om den?
Japp, men det är bara ramen som är original.Fan vad schnygg
Blir avis. Är det årets version?
Min Mythique VRX 29 kommer nästa vecka! Bara komma å klämma, testa minFör er som går i köptankar...Mitten på Juni. Själv blir jag mer och mer sugen på en Mythique men är orolig för den där hisspinnen och lockout..Är det för mycket cykel för platten men mycket stök och bröt?
Visa bilaga 415506
En undran som Escarpe-ägare, vad är skillnaden på Escarpe och Mythique? Båda är trailcyklar med liknande geometri eller missar jag något?
Jo, där är jag med men blir inte klok då båda är AM/Trail-hojar och verkar ganska lika sett till krallighet. Större skillnad på en Scott Spark och Genius till exempel... :)Det är väl lite som Vitus Nucleus och Vitus Sentier. Samma typ av geometri, men olika komponenter för olika plånböcker, så att säga.
Fick detta som svar när jag skrev till Vitus: Hi. We are working hard on getting more of the 2020 Vitus bikes back in stock with our retail partners, Wiggle and Chain Reaction Cycles. We are experiencing unprecedented demand and this means our stock sells out very quickly once they arrive with our retailers. We can't be 100% on their restocking dates but are expecting more of our top selling bikes over the next few days and coming weeks. Please keep an eye on retailers' websites so you don't miss out.
Jag hade valt Sentier, den ramen är bra. (Jag har haft två själv). Sentiern är också en väldigt populär cykel. Som läget är nu kommer du inte förlora många kronor när du sedan säljer den.Jag ska köpa min första riktiga mtb och det lutar åt en Sentier 29 eller Nucleus 29 VRS. Jag är väldigt osäker på om jag ska ha en L eller en XL. Jag är 189 cm med ca 88 cm långa ben. Jag känner mig mer rädd för att köpa för stort än för litet, men egentligen har jag ju ingen aning eftersom det är min första riktiga cykel. Hilfe?
Tack för input! Jag siktar in mig på en Sentier i storlek XL, ska bara lyckas lägga vantarna på en...Jag hade valt Sentier, den ramen är bra. (Jag har haft två själv). Sentiern är också en väldigt populär cykel. Som läget är nu kommer du inte förlora många kronor när du sedan säljer den.
vad gäller längd så skulle jag gissa på XL. Jag är 4 cm kortare än du och hade L i båda mina. Jag giller lite kortare cyklar för den typ av cykling som jag använde den till. Med 88 cm ben ska du kunna ha droppern i maxläget på en XL.
Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter av Vitus Mythique VRX eller andra versioner av den? Hur funkar den på platten och uppför? Samt bara rent allmänt
Jag hade valt Sentier, den ramen är bra. (Jag har haft två själv). Sentiern är också en väldigt populär cykel. Som läget är nu kommer du inte förlora många kronor när du sedan säljer den.
vad gäller längd så skulle jag gissa på XL. Jag är 4 cm kortare än du och hade L i båda mina. Jag giller lite kortare cyklar för den typ av cykling som jag använde den till. Med 88 cm ben ska du kunna ha droppern i maxläget på en XL.
-2 och fantastisk väder ?Visa bilaga 454276Visa bilaga 454277
Jag har en Vitus Rapide VR i XL och är 186cm med 89cm ben, tycker storleken är lagomJag är 187 och hade en sentier xl, den var helt lagom. Absolut inte mindre.
Tjusig! Ser torrt ut på bilderna men däck och lerstänk skvallrar om något annat.
Hur är det med utrymme i sadelröret? Går det att få ner droppern i botten och vad har du för storlek på cykel, dropper och slag på den?
Hur är greppet jämfört med MM och HD på olika underlag?Nu med lite mer lättrullade däck. ?
1341g var vikten på mitt magic Mary däck & 1156g på HD bakdäcket sjukt tungt!!
Nya däck 721g respektive 735g båda 2,35
Hur är greppet jämfört med MM och HD på olika underlag?