Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
båtbensbudet sa:Vart en grymt nice sommar men nu är hösten som synes här. Hojen har varit grymt nice men snart är det dags att drömma om titancrossar lr 29ers kanske?
freber sa:Litespeed Archon Ti
Sram red
Powertap hjul
Superhärlig hoj
freber sa:Skön kombo av lätt som en plätt men samtidigt styvt :)
R sa:Skön kombo av lätt som en plätt men samtidigt styvt :)
Och Linas gamla hoj i bakgrunden också!
LesGrossman sa:båtbensbudet sa:Vart en grymt nice sommar men nu är hösten som synes här. Hojen har varit grymt nice men snart är det dags att drömma om titancrossar lr 29ers kanske?
Tusan va snygg! Inser nu att jag bara måste köpa en titanracer
båtbensbudet sa:Vart en grymt nice sommar men nu är hösten som synes här. Hojen har varit grymt nice men snart är det dags att drömma om titancrossar lr 29ers kanske?
jesperC sa:Själv har jag insett att jag behöver en singlespeed titancross med skivbromsar men har inte hittat något annat än custombyggen ännu.
//j
milledille sa:båtbensbudet sa:Vart en grymt nice sommar men nu är hösten som synes här. Hojen har varit grymt nice men snart är det dags att drömma om titancrossar lr 29ers kanske?
Har i år skaffat mig någonting emellan: en Vaya Ti. En eftergift åt ryggen, då jag knappt kan köra min Moots längre. Det finns ögonblick när gången känns bekant på något sätt, trots att de två är rätt långt ifrån varann, inte minst estetiskt.
Hemma i trädgården, innan mindre slutjusteringar:
Ute på äventyr, Strada de Gran Serin, 2770 möh.
båtbensbudet sa:Nä de e ovanliga men snygga! fast lär ju komma i en uppsjö alternativ om du kan leva med ett växelöra (som iofs kanske kan tas bort) I och med wireless grupper e det väl så de flesta hojar kommer se ut snart. Med pf30 osv kan du ju ha ett eccentriskt vevlager för kedjespänning (kan iofs inte rekommendera ngn pressfitlösning över gängor personligen).
Dude sa:Vacker, lite 'tillbaka till framtiden'!
Länk för alla som undrar: http://www.moonmenbikes.com/
Behöver inga tänder för att äta snabbnudlar!mhenry sa:Synd att man har storlek 58, men måste till tandläkaren...
båtbensbudet sa:Va ska ru mä tänder till? E ju bara bra om du inte kan tugga ordentligt, blir det rinnande föda och vips e du snabbast i kvarteret!
mhenry sa:Synd att man har storlek 58, men måste till tandläkaren...
elllguapo sa:@björn -
Trodde att du skulle köpa den som reserv!?
Tur att den är lite lång för mig.... annars skulle jag behöva sälja en cykel
HenrikM sa:Litespeed cohutta 29", nu i plusifierat skick.
MTBiker sa:Dags att köpa eller bygga ny grusvägsracer/CX. Är riktigt sugen på en titanram med dicsfäste. Nån som har något tips?
LesGrossman sa:MTBiker sa:Dags att köpa eller bygga ny grusvägsracer/CX. Är riktigt sugen på en titanram med dicsfäste. Nån som har något tips?
Kona Rove ti! Så jä..snygg!
http://www.konaworld.com/rove_ti_frame.cfm
Diogenes sa:Jag valde Esatto pga genomgående hjulaxlar. Dropinbikes byggde en hoj jag är grymt nöjd med.
http://cog.konaworld.com/ti-tuesday-johans-ti-esatto/