VR-10 sub8 Happy Paprikan - sluttid 7.46 - Tack alla!

Runner72 skrev:
-------------------------------------------------------
> Fick en kommentar från Orange (tror jag) att jag
> "drog för långt". Förstod inte riktigt vad du
> menade. Drog jag för sakta, så att det tog för
> lång tid eller för fort så att jag kom för
> långt framför nästa man i långsamma ledet?
> Vill förstå för att kanske lära mig något
> till nästa gång :-).

Det betydde att du körde förbi det långsamma ledet med några meter. dvs både långsamma ledet och snabba ledet fick slita lite extra. Inte så jobbigt om det händer en gång men om det sker varje övergång så är det en katastrof att ligga framför och bakom.

Miffolampan lyser hos mig just nu!

Trodde att jag kunde se kontonumret varifrån ni betalade mig! Det kan jag inte!

Magnus D har förekommit mig på ett föredömligt sätt och har skickat ett PM till mig med sitt kontonummer. Han kommer därför bli den förste att få sina pengar tillbaka!

Gör som Magnus och PMa mig ert kontonummer, så får ni också era pengar.
Eftersom jag är SO lärare och inte mattelärare hade jag dessutom räknat fel på 20 spänn, när jag kontrollerade med Planet X betalningen. 260 kr blev det hela när jag slår ut extra tröjorna jag beställde. Är dock glad för det eftersom det var flera som behövde större storlek i Motala. Ni överlever säkert detta hoppas jag!

Patric

Tack alla i sub 8 och i synerhet Paprikan som gjorde detta möjligt.
Hade en svacka vid 18 mil men kvicknade till efter sista piss stoppet och kunde hjälpa till igen.

Tack alla //
Fredrik från Uppsala i vitblå Novus skrud

PS
Saxade detta från Contis sub 7.30 länk lite bilder när vi susar förbi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har lagt upp en del bilder på snabbgrupperna vid starten och efter ca 200 km (strax söder om Karlsborg).

http://www.pixbox.se/alb_show_id1189587_page0.html

/Pär
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fredrik, kul att körde med oss! Vad hände med Björn A? Vet du det Fredrik? Likså såg jag inte Per H, vart tog han vägen? Ni kanske alla var med in i mål men jag såg er inte!

Patric

Senast redigerad av en moderator:
Patric, Björn fick ont i ryggen och kände inte för att göra det vätte så han bröt efter ca 9 mil. Han var pigg och frisk på kvällen men besvikelsen var påtaglig. Tredje Novus killen Nicklas Rönnefall backade ned och låg i klungan när det rullade så fint där framme (ja han var rätt mör på kvällen). Han glömde dessutom chipet så ingen tid finns på honom. Ser fram emot en sub 7.30 satsning nästa år. Om ni är intresserade så kan jag prata med min sponsor Novusscientific om dom vill vara med på något.
// Fredrik.

Ngn mer som hade supporterbil bredvid/framför sin klunga på västsidan av loppet? Vi avhängda planet-x:are , runner72 och jag hamnade ju i en stor klunga efter Fagerhult, där en röd liten bil (mazda eller dyl) åkte bredvid och framför och tutade och hejjade hela tiden, sträckte ut armarna ur bilrutorna och gjorde v-tecken, spände biceps mm :). De fick ge sig på de små slingervägarna till slut då det blev för trångt om utrymme.
Lite skoj iaf, älta-cyklisterna kanske vet vilka de var?

Hallåj!

Jag får fortfarande rysningar när jag tänker på årets Vätternrundan som vi avverkade med en näst intill klinisk perfektion!

Det skulle kännas ännu bättre om jag blev skuldfri!

Alla ni som skickat PM till mig skall nu ha fått sina pengar tillbaka! Men ni är fortfarande 8 st som inte gjort det.

Jag flyttar ut till landet nu men kommer hem lite då och då och önskar få göra återbetalningar vid dessa tillfällen!

Ha en skön sommar - cykla sådär lagom mycket!

Patric

Hej, jag vill också tacka (Har varit datorlös senaste veckan), Per H - alltså jag var med in på 7.46. försökte hjälpa till att hålla tempot uppe sista delen.

Tillbaka
Topp