tengblad skrev:
-------------------------------------------------------
> Bangade Carl A ur sub 7 och självklart varför ?
> Gissar på vekhet !
>
Carl A är slut; skall byta nick till Carl B, eller kanske lika bra till Carl Ö när jag ändå håller på.
fick satan ont i rövva ganska tidigt, eller snarare sätesmusklerna som spred sig lite till ljumskarna. Inte trött utan ont. Så efter 8 mil tänkte jag att jag rullar tillbaks till Motala, men det var näst intill omöjligt att cykla, iaf sittande. Har haft lite strul med detta sedan i höstas, trodde jag löst det med ngra sadelbyten, men icke. Tror det kan bero på att jag får tryck på sätesmuskeln från sadeln, kanske oxå att nya sadlarna hamnat ngra mm längre bak (jag gillar iofs att sitta riktigt långt bak).
Tänkte att detta bara låter som en kass bortförklaring, så jag har hittills varit ganska sparsam med att säga det. Så "skönt" då i morse då jag gick upp och knappt kunde gå; det tog tvärstopp då benen fastnade i varandra pga svullna ljumskar; se bildbevis, mina vackra ben är vanligtvis helt "linjära" på insidan.
Inte för att jag hade ngn illusion om att gå med runt i kedjan i 30 mil, men iaf en förhoppning; om jag haft en bra dag och lyckats pressa mig, att vara med i kedjan i 13-17 mil och sedan mestadels suga hjul alt. falla bak i lite långsammare grupp. Känns så surt att ej iaf få försöka ordentligt. Låren kändes tämligen "oberörda" (nåja...) efter 8 mil. Jag var med runt i princip hela tiden "iaf" i 5 mil och sedan 20-40%. Faktiskt har man hamnat i lite av ett depressionsliknande tillstånd av detta.Hoppas verkligen jag snabbt får ordning på detta (tips mottages tacksamt); jag är sååå revanschsugen å cykelsugen.
Hade ganska bra känningar i rövva när helikoptern filmade runt 4-5 mil in i loppet å insåg då att det troligen ej skulle hålla. Lekte då med tanken på att attackera i typ 30-200 meter (eller vad man hade förmått)- hade varit såå kul!
Nästa år, då jävlar!