Alive-Ad1301
Medlem
White AX 290 FF 21
Ja ,när Bring är inblandad i transporten får man vara glad godset kommer fram överhuvudtaget,det är tyvärr min erfarenhet av Bring.Då har min SvartWhite också landat till slut, snikmodellen med vajerbroms.
Från hyllan kommer bromsskivor och däck, biltemastöd och noname rack har inhandlats.
På önskelistan finns något billigt högre styre och mer köpaglassorienterade däck (för s-works pathfinder däcken har den bara fått låna), jag tänker att Schwalbe Fat Frank kanske kunde vara något?
Reflexer+lampor ur lådan och kanske skärmar ska väl på, men väntar tills dubbdäcken sitter där för att se hur mycket utrymme det finns kvar, kan väl bli ganska trångt med ISP 2,25" gissar jag :-)
Allt som kunde justeras, dvs bromsar och växlar, behövde också justeras, inte många rätt direkt ur kartongen där inte :-) Men nu bromsar den rätt bra tycker jag trots avsaknad av riktig inkörning. Men som någon tidigare i tråden påpekat, bromsvajern bak lär dricka vatten om det regnar, drog en liten plastpåse över där bak tills jag kläcker något snyggare fulfix.
Visa bilaga 729198
Kan du ge en länk till noname rack!?