White mtb - omdöme?
Hej!
Jag ska köpa mtb igen efter 5 års frånvaro. Tittar på denna (just nu 15% rea):
www.xxl.se
Tycker själv att det ser ut att vara en bra spec och ganska mycket cykel för pengarna.
Bad en kollega som är mtb-galning snegla och han menade att den diskvalificerades pga att det var en White. Han må vara lite snobbig, men hur ser erfarenhet ut av White? Min känsla är att de har ganska dåligt rykte, kanske främst pga den enkla anledningen att det är ett XXL-märke? Eller ligger de efter de stora märkena?
Tacksam för svar, rean stänger om 3h..! ;-)
Jag ska köpa mtb igen efter 5 års frånvaro. Tittar på denna (just nu 15% rea):
White XC 290 LTD GX 1x12 20, terrängcykel, unisex - Multicolor - Mountainbike (MTB) | XXL
Läs mer om XC 290 LTD GX 1x12 20, terrängcykel, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
Tycker själv att det ser ut att vara en bra spec och ganska mycket cykel för pengarna.
Bad en kollega som är mtb-galning snegla och han menade att den diskvalificerades pga att det var en White. Han må vara lite snobbig, men hur ser erfarenhet ut av White? Min känsla är att de har ganska dåligt rykte, kanske främst pga den enkla anledningen att det är ett XXL-märke? Eller ligger de efter de stora märkena?
Tacksam för svar, rean stänger om 3h..! ;-)