Så här svarade Danielsson själv när jag frågade tidigare:
"Yes, Martin gav dig korrekt information. Den 20:e december kommer Pressbyrån och 7-Eleven att sälja det lilla "kit" vi snart är klara med och som innehåller en film, ett bildspel, ett magasin och lite musik med inspiration från resan.
Det kommer även en artikel om resan i Cykeltidningen Kadens (nästa nummer), men då med mer fokus på cyklingen.
Sannolikt kommer hela eller delar av filmen även att visas på TV, vi har inte konkretiserat detta än."
Själv har jag inte hittat den ännu, kollade Pressbyrån den 22:a dec men där fanns inget.